BÖLÜM 4

31 5 2
                                    

Resimdeki Bulut ve Hayal

Hayal'in Gözünden

- Noldu abi?

-Anneme araba çarpmış komşular bulmuş aradılar hastahaneye gitmişler

-NEEE! dedim şaşırarak "nasıl olur abi? İyimiymiş peki

-iyiymiş şimdi yanına gidiyoruz

- tamam hadi hadi. Hemen taksiye bindik ve hastaneye dogru yola çıktık. Gözlerimden tek tek yaşlar akarken annem aklimdan hiç çıkmiyordu. İnşallah hiç bişey olmaz acaba şuan iyimi nasıl oldu acaba off Allah'ım...

Benim içim içimi yerken hastaneye geldik abim takdi parasını öderken ben arabadan fırladım. Kosa koşa danışmaya gittim abimde arkamdan geldi.

-Melek DEMİR hangi odada kalıyor

-132 numaralı odada hanfendi. Asansöre doğru koştum. Asansör gelmeyince merdivenleri üçer üçer çıkmaya başladım. Abim ile odaya girdik annemi uyanık gördük.

- Anne iyimisin diye yanina fırladım.

-İyiyim kızım bakkala gidiyordum görmedim araba çarptı.

-Ah! Annecim dikkat etsene çok korktuk dedim. Abim

- Annem bir yerin ağrıyor mu?

-Hayır oğlum birşeyim yok yarın taburcu edecekler zaten. İçeriye doktor girdi.

-Çocuklar anneniz yarın taburcu olur zaten bu gece biriniz yanında refakatçı kalsın.

Atladım hemen ben kalacağım diye ısrar edince abim tamam dedi o eve gitti ben kaldım.

Televizyon açıktı annem uyanmasın diye kalktım tam o sırada telefon çaldı çantamda telefonu bulana kadar annem uyanmasın diye çantamı alıp çıktım içinden telefonumu çıkardım (suay arıyor) Suay arıyordu "ALO" diye açtım telefonu.

-Hayalcim ne oldu? Bir anda çıktınız merak ettim.

-Ya anneme araba çarpmış canım ama bir şeyi yok. yarın taburcu olacak.

-Çok geçmiş olsun. Hayalcim biz abimle gelicez hangi hastane?

-Gelmenize gerek yok. Suay iyi zaten

-Olsun canım söyle

-Okulun yanındaki Hayat hastanesi.Tamam diyip kapattı. Gelmelerine gerek yoktu doğrusu o uyuzun gelmesine şaşırdım.

-Kim kızım

-Suay annecim okuldan arkadaşım çok tatlı bir kız gelsin tanıştırırım.

-Tamam kızım.

(Damla arar)

-Efendim

-Hayal ne oldu? Bulutla birden çıktıniz.

-Annem araba kazası geçirdi ama iyi.

-Konum at hemen geliyorum.

Arayan arayana dolacak şimdi.

UZAYIN HAYALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin