Vecinul meu e un Vampir ~Larry Stylinson F.F.~

1K 18 2
                                    

Prolog.

"Unde naiba esti, Harry?"

"Acum ajung, imi pare rau ca am intarziat, dar..eu..am primit detentie."

"Ok, te astept dar sa stii ca s-a racit mancarea. Ce ai mai facut de data asta de ai primit detentie?"

"Eu..m-am ba-batut cu un coleg."

Vocea lui tremura, ca de fiecare data cand mintea. Doar nu putea sa-i spuna iubitului sau ca aproape si-o trasese cu un vampir, nu? Destul de corect.

Baiatul ofta greu in receptor. De cateva saptamani Harry se schimbase. Nici macar cu el nu se mai purta la fel, era distant.

"Doar grabeste-te, s-a facut seara si nu vreau sa patesti ceva."

Harry inchise telefonul si se gandi la tot ce facuse in ziua respectiva. Nici un lucru bun pe lista. Zayn avea dreptate, afara se intunecase demult, asa ca Harry mari pasul.

"Te grabesti undeva?" rasuna o voce puternica din spatele lui

Hei hei, copii! V-a fost dor de mine? Bineinteles..ca nu. Anyway, am revenit in forta cu o noua poveste "supranaturala" si sper sa va placa. O sa incerc sa scriu cat mai mult si cat mai repede, repet, incerc nu stiu si daca o sa reusesc. O sa incerc sa obtin o colaborare si de la Anna dar deja are multe pe cap ;) Whatever..Enjoy!

~Mary

Vecinul meu e un Vampir ~Larry Stylinson F.F.~Where stories live. Discover now