M-am asezat langa Zayn, care dormea dus si am adormit aproape instant.
*
"Harry! Trezeste-te! Avem musafiri!" l-am auzit pe Zayn cum urla de jos
De jos? Nu era langa mine? M-am ridicat si am vazut ca Zayn nu mai era langa mine, ceea ce era ciudat pentru ca de obicei, nu se putea trezi singur. E un lenes si jumatate.
Am coborat scarile adormit, imbracat doar in tricou si boxeri, uitand ca Zayn a spus ca avem musafiri. Cand am ajuns in sufragerie am facut ochii mari si la fel si Zayn.
Pe canapea stateau Zayn si Louis. Ce naiba cauta asta aici, la ora asta? Era aproape 10pm, unii oameni mai si dorm. Eu nu aveam nici o idee de ce Zayn se uita ciudat la mine, dar Lou avea o privire de parca urma sa sara pe mine si..nu vreau sa-mi imaginez.
"M-ai strigat?" spun eu incercand sa par neafectat de faptul ca Louis inca se holba la mine
"Da, dar cand am facut-o ma asteptam sa vii imbracat." spuse Zayn razand
M-am uitat in jos si am vazut ca eram doar in boxeri. Am inceput sa rosesc si am murmurat un "ma intorc imediat" dar vocea lui Louis m-a oprit din urcat scarile.
"Poti sa ramai si asa, chiar nu ma deranjeaza."
Eu m-am uitat cu ochi mari la Zayn si el la mine.
"Sunt sigur ca Louis glumeste. Nu, Louis?" spuse Zayn fara nici o urma de amuzament in voce
"Desigur."zambi el fals
Am urcat scarile in graba, simtind cum obrajii mei iau foc. M-am oprit si m-am uitat in oglinda. Eram mai rosu ca niciodata. Revino-ti, copile. Vocea mea interioara ma cam enerveaza azi. Am luat niste blugi stramti pe mine, ca de obicei si am coborat din nou la cei doi. Se pare ca nu mai era aceiasi tensiune in aer, dar eu tot jenat ma simteam. Ce o fi vrut Louis sa spuna? Sau doar se joaca cu mine?
"Ma bucur ca de data asta te-ai intors imbracat," chicoti Zayn "Noi tocmai voiam sa ne uitam la un film, deci ia un loc."
M-am asezat langa Zayn, cat mai departe posibil de Louis si am putut sa vad cum acesta scapa un ranjet. Pun pariu ca-i place faptul ca ma simt atat de intimidat de el.
Ne-am uitat la un film lung si plictisitor si la un moment dat, Louis se intinse iar mana lui ajunse pe umarul meu. Acum, ma simteam si mai jenat. Zayn era chiar langa noi, iar el indraznea sa faca asta. Poate el nu stie ca voi doi sunteti impreuna. Poti sa taci, te rog, minte proasta? Normal ca stie. Defapt, arata ca unul din personajele alea negative din filme cu Devoratori ai Mortii si alte fiinte supranaurale care stiu totul dinainte.
Am tusit zgomotos si m-am prefacut ca (,) casc.
"Eu am scoala maine, stiti..Ma duc sa ma culc."
"Ok. Eu si cu Louis o sa stam pana se termina filmul, nu, Lou? "
Louis dadu din cap. Am strambat din nas, pentru ca imi displacea gandul sa-l las singur pe Zayn cu Louis dar m-am dus la Zayn si i-am dat un scurt sarut pe buze.
"Noapte buna."
"Noapte buna, iubire."
Louis tresari la cuvantul "iubire". Mirarea se putea citit pe fata lui inca de cand il sarutasem pe Zayn. Deci nu stai ca suntem impreuna. M-am asezat in pat si am tras plapuma pe mine. Nu prea puteam sa dorm cu gandul la ce faceau aia doi jos. Intotdeauna am avut incredere in Zayn, dar acum nu era vorba de el. Era vorba de Louis si firea lui ciudata. Vreau ca omul asta sa stea departe de mine.
Scuzati ca e scurt. Astept pareri sincere. Noua coperta e facuta de LadyZmentuta http://www.wattpad.com/user/LadyZmentuta ❤❤Cine vrea dedicatie intr-unul din capitolele viitoare, sa zica :*
~Mary
YOU ARE READING
Vecinul meu e un Vampir ~Larry Stylinson F.F.~
FanfikceHarry - un simplu adolescent de 18 ani aflat in ultimul an de liceu. Ok, poate nu doar un simplu adolescent. Unul gay. Zayn - iubitul lui inca din anii gimnaziului. Cel mai protectiv si dragalas iubit. Ok, poate ca nu chiar dragalas. Pentru 19 ani...