Bir damla düştü gökyüzünden ellerime. Sonra bir damla daha... Gözlerimi kapatıp vücuduma hızla değen ve bedenimi yalayıp geçen damlaları hissederken büyük bir korkuyla açıldı gözlerim. Karanlık ve sisli bir ormanın ortasında kan gölünün içindeydim. Gökyüzünden düşen damlalar kırmızı ve yoğundu. Beyaz elbisem üzerime değen damlalardan dolayı kırmızıya bulanmıştı. Büyük bir çığlık kopardım ruhumun derinliklerinden. Dizlerime kadar gelen kan gölünden koşarak uzaklaşmaya çalıştım. Kıyıya geldiğimde attığım adımla yere düşmem bir oldu. Kırmızı çamura bulanan ellerim gittikçe dibe batıyordu. Doğrularak bataklıktan kurtulmaya çalıştım. Korkuyla haykırıyor ve birinin bana yardım etmesi için yalvarıyordum. Ayağa kalktığımda bataklığa aldırmadan koşmaya başladım. Ormanın içine doğru ilerlerken arkamdan gelen sesleri duydum. Durdum. Ve bütün sesler durdu. Yürümeye başladığımda birden fazla adım sesi geliyordu arkamdan. Durduğumda ise kara ormanı büyük bir sessizlik kaplıyordu. Hızla atan kalbimin ve ürkek benliğimin çığlıklarını unutup arkama döndüm. İyice süzdüm dalların arkasındaki gölgeleri ve sisin yarattığı silüetleri. Kimse yoktu. Önüme döndüğümde gördüğüm şeyle çığlık atmam ve geri adım atmaya çalışırken yere düşmem bir oldu. Yüzlerini göremediğim siyah cüppeli kişiler etrafımda çember oluşturmuştu. Bana bakıyorlardı. Ve bir kelimeyi tekrar ediyorlardı. Maleficus!
O zamanlar gördüğüm bu kabusun ne demek olduğunu bilmiyordum. Bu ve bunun gibi kabuslar geceleri beni ziyaret eder ve anlamlandıramadığım olayların eşliğinde zihnimi bulandırırdı. Ta ki gerçeği öğrenene kadar. Maleficus kelimesinin anlamını duyana kadar... Ben Valeria Wessex! Dünyanın en eski ve köklü cadılar cemiyetinin kalan son üyesiyim. Terk edilmiş Wessex Krallığı'nın Kraliçesiyim. Fakat bunu kimse bilmiyor. Ölen üvey babam, Kral Edgar hariç... Kimse de bilmeyecek. Kral'ın bıraktığı tahta oturana kadar kimsenin öğrenmesine izin vermeyeceğim. Ve North Hükümdarlığı'nın eline geçen Krallığımı geri alacağım. Bu yolda karşıma kim çıkarsa çıksın affetmeyeceğim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TERKEDİLMİŞ KRALLIK
Fantasy" Söz ver bana Edgar, ne olursa olsun gizleyeceksin onu." Ağacın dallarına zincirlenmiş kanlı bedenden dökülen son sözcüklerdi bunlar. "Gizleyeceksin onu..." Çökmüş krallığın son kraliçesi ve hanedanın diğer altı üyesi North Hükümdarlığı'nın ağır...