Ik sta bij mijn vaders graf. Het is precies een jaar geleden dat het gebeurde. Dat mijn vader werd vermoord. Hij liep gewoon op straat. Toen werd hij in de bosjes getrokken,en vermoordt. Ik kom iedere week bij het graf. Dan voel ik mijn mobiel trillen. Het is Dave die me een smsje stuurdt. Hij is mijn vriendje,en mijn grote steun. Ik open zijn berichtje. Sorry maar ik denk dat het niet meer werkt tussen ons. Het is uit X Dylan Hoop dat we vrienden blijven! Wat? Mijn mobiel valt in stukken op de grond. Shit! Hij is net nieuw. Ik loop naar huis. Heey mam! Je bent uit bed wat goed! Heb je mijn smsje niet gehad vraagt mijn moeder. Smsje denk ik. Die kan ik niet hebben gehad die is stuk natuurlijk. Uhh uhh ik heb mijn mobiel laten vallen,en nu is die stuk. WAT HIJ IS NET NIEUW! Mijn moeder stormt op me af. Ik zie een vuist naar mijn hoofd komen. Dan is alles zwart. Ik word wakker. Huh waarom lig ik in de gang? Nu weet ik het weer. Mijn moeder heeft me geslagen. Dat ben ik niet van haar gewendt. Ik loop naar de badkamer. Wat ziet mijn gezicht eruit. Het is helemaal blauw,en er loopt een klein straaltje bloed over mijn lip. Dan word er aangebeld. Ik ren naar de deur. Ik zie dat mijn vriendin Ilse voor de deur staat. Heey Sienna! Wat is er met jou gebeurd vraagt ze bezorgd. Oeps vergeten ik heb een blauwe wang. O dat dat is niks. Dat noem ik niet niks. Ik vind het vervelend om tegen haar te moeten liegen. Maar het kan niet anders. Zullen we wat gaan drinken? Vraagt Ilse. Ben niet zo in de stemming sorry zeg ik. Wat is er dan? Ik kijk haar in de ogen aan. Hee als je het wil vertellen mag het,maar niks moet! Dat weet je toch. Ik knik. Kom maar even binnen zeg ik. Cool. Echt typisch Ilse met haar; cool. We rennen de trap af. We ploffen op mijn bed. Nou wat is er vraagt ze. Dave heeft het uitgemaakt. Ik voel me ogen waterig worden. Kom maar. Ilse neemt me in haar armen,en aait me over mijn rug. Wat een klootzak hij was toch zo verliefd op je. Ja dat zei die zeg ik met een snik in mijn stem. Zo'n klootzak verdien jij niet. Jij bent veel te goed voor hem. Aww meen je dat? Ja ik meen het. Ik hoor aan haar stem dat ze het echt meent. Zal ik haar vertellen over mam?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Wat denk jij gaat Sienna het vertellen aan Ilse? Vertel wat je denk ik reactie. Please vote<3 Laat me weten wat je vindt! Sorry voor spelfouten! XXXJUSS MY LOVE YOU ALL!<3
JE LEEST
Alles gaat mis..
RandomEen jaar geleden was Sienna een gelukkig meisje. Door haar vaders ongeluk is alles anders. Ze wordt geslagen door haar moeder. En krijgt ruzie met haar bff. Ze voelt zich heel alleen. Ze mist haar vader daar door zo erg. Dat ze iets doet wat niemand...