Hoofdstuk 2

73 7 1
                                    

Nee dat lijkt me niet slim. Dan zegt ze dat ik de kinder politie moet bellen. Dat nooit. Er is nog iets anders he vraagt Ilse. Ik duw haar armen wild van me af en spring van het bed. NEE ER IS NIKS ZEUR NIET ZO GA NAAR HUIS TRUT! Ilse kijk me zielig aan. Dag zegt ze bijna onverstaanbaar. Wat heb ik gedaan. Ik ben mijn vader al  kwijt en nu mijn beste vriendin,en ik word ook al geslagen. Ik poets me tanden en laat me in bed vallen. Ik weet dat het pas 8 uur is,en dat mijn maag rommeld. Maar ik wil niet met mijn moeder tv kijken. Ik val meteen in slaap. TRINGGG ik druk de wekker uit. Ik heb echt geen zin om naar school te gaan,door wat er gisteren is gebeurd. Ik pak mijn t-shirt die ik zelf ontworpen heb,en trek hem aan. Ik pak een lange witte broek met mijn bruine uggs. Snel schrok ik mijn eten naar binnen. Mijn moeder komt altijd een half uurtje later dan mij uit bed. Ik wil haar niet onder ogen komen. Ik poets mijn tanden kam mijn haar. Pak mijn tas in,en schiet de deur uit. Ik fiets naar de brug waar ik altijd op Ilse wacht. Dan zie ik in de verte haar opvallende oranje jack. Heey roep ik naar haar. Hoi mompelt ze en fietst snel verder. WACHT! Schreeuw ik naar haar. Ik rees achter haar aan. Ilse zit op wielrennen,dus die is veel sneller dan mij. Hijgend kom ik op school. Ilse! Ik gooi mijn fiets in het fietsenhok en ren naar haar toe. Luister nou even alsjeblieft! Maar ze doet alsof ik lucht ben. Ik val in huilen uit. Kom we gaan weg bij dat jankwijf hoor ik Jessie zeggen. Ilse kijkt me aan. Sorry echt sorry fluister ik. Het is al goed. Ilse neemt me in haar armen. Ze is zo lief. Ik zou haar wel willen zijn. Ze heeft bruin krullend haar met zeeblauwe ogen,en een geweldig karakter. Iedereen wil met haar. Zowel jongens als meisjes,maar ze gaat er nooit zo op in. Nu merk ik dat ik eigelijk alleen Ilse heb. Ik ben papa en Dave kwijt.. En mama slaat me. Ik heb weleens gedacht aan zelfmoord. Toen onmoette ik Ilse. Zij is mijn hoop! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hoe zal het verder gaan? Please comment en follow! Een vote zal leuk zijn<3 Heb je boeken zet dat dan in de rea's hoe die heten! Dan lees ik ze! Pleaseee help me naar veel lezers!! DIKKE KUS BO! P.s Lees let the 24th hunger games begin van Nova! Dat boek is supaa! Ik probeer elke dag een hoofdstuk te schrijven! I DO ALSO MY BEST(GeenIdeeHoeJeHetSchrijftHihi) KUSS!! BO

Alles gaat mis..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu