De bel gaat. Ik kan me totaal niet concentreren. Ik denk de hele tijd aan me vader. Dave zit een rij voor me. Ik kijk hem aan. Klootzak dat je er bent. Wacht zei ik dat hard op? Dave staat op. PARDON? Liet je een boer? Ik kijk hem boos aan. Het uitmaken via een sms hoe ziek!! Schreeuw ik naar hem. Dave staart me aan. Haha nu weet je niet wat je moet zeggen! Meneer Franken kijkt ons aan. Dave Sienna gaan jullie je maar melden bij de rector. Maar...stribbel ik tegen. Geen gemaar! Dave sprint de klas uit. Ik ren achter hem aan. Wacht!! Dave stopt met rennen. Wat mot je zegt hij boos. Waarom heb je het uitgemaakt zeg ik met een snik ik mijn stem. Ik weet het niet zegt Dave. Hij kijkt me aan. Zo'n blik van; ik zat fout neem me terug!! Dave buigt zich naar me toe. Hij tuit zijn lippen. Ik kan nog net zijn zoen ontwijken. Dave wat doe je! Ik kijk hem verward aan. Sorry zegt hij zachtjes. Hij pakt mijn hand. Dan lopen we samen naar de rector. Voor de deur staat Dave stil. Ik wil wel vrienden blijven fluistert hij. Ik knik. Dave klopt op de deur. BINNEN! Horen we Meneer Kiez zeggen. Hij is de strengste leraar van de school. Ga zitten zegt hij onvriendelijk. Wat hebben jullie nu weer uitgespookt? Niks meneer fluister ik. NIKS? Niks mompelt hij nikss pffff. Waarom ben je hier dan. Voor de lol fluistert Dave. Ik grinnik. JULLIE ZIJN GESCHORST OPDONDEREN NU!! We lopen zijn kamer uit. We konden onze lach net inhouden. We lopen het schoolplein af. Echt sorry dat ik je zo heb gekwetst Dave kijkt me aan. Ik zie aan hem dat hij het meent. Het is al goed ik geef hem een zoen op zijn wang. Ik fiets naar huis. Ik gooi mijn fiets in de schuur,en loop naar binnen. DOE IS WAT ZACHTER!! Schreeuwt mijn moeder. Wat moet ik zachter doen zeg ik brutaal. DAT WEET JE DONDERS GOED! Nee dat weet ik niet! Mijn moeder loopt naar me toe. Nee ik laat me niet nog eens slaan. Ik ren de kamer uit, en hol de trap op. Ik doe gauw mijn deur op slot. Mijn moeder bonkt op de deur. DOE OPEN! Nee schreeuw ik terug! Ze knalt tegen de deur. Elke keer gaat het slot een beetje losser. Dan zie ik een mes op me nachtkastje liggen. Zou ik het doen?
---------------------------------------------- Hahahaha cliffhanger:) Volg me! Volg ambertie_2002 volg XPascalleX en lees het boek; let the 24th hunger games begin En lees mijn boek; De 74sts hongerspelen.. Loveyouu all!! Vote plzzzz xxxxxx myyy
JE LEEST
Alles gaat mis..
RandomEen jaar geleden was Sienna een gelukkig meisje. Door haar vaders ongeluk is alles anders. Ze wordt geslagen door haar moeder. En krijgt ruzie met haar bff. Ze voelt zich heel alleen. Ze mist haar vader daar door zo erg. Dat ze iets doet wat niemand...