Már erősen közeledtek az irodához és látni lehetett a hatalmas szürke épületet. Régi építésű, szép, jól karban tartott talán barokk stílusú épület volt. Mikor az ajtóhoz értek, Todd megtorpant és Katehez fordult.- Figyelj... Lehet, hogy kicsit furcsának fogod találni az itt bent lévőket, de kérlek, ne ítéld el őket! Rendes emberek, csak kicsit különcök.
- Nem tudsz te nekem újat mutatni!
- Nem is én mutatnék újat. Lényeg, hogy ne rohanj ki sikítva az ajtón, kérlek. Már előfordult.
- Nem vagyok én olyan ijedős!
Ekkor Kate félrelökte Toddot és benyitott a házba.
Egy kellemes előszobában találta magát. A fal fakuló félben lévő festményekkel, fényképekkel és némi mustársárga, itt-ott lepattogó tapétával volt borítva. A bal oldalon egy jelentősebb ruhafogas volt felszerelve a falra, aminek a pontos helyét csak sejteni lehetett a kabátok alatt. Egy hatalmas, barna faajtó volt még fellelhető a helységben.
- Erre gyere. - Mondta Todd. Beléptek a szobába, ahol érdekes módon senki sem volt. Itt állt egy hatalmas fa asztal egy bordó kanapé, egy étkezőasztal és egy kávéfőző. A falakat itt már ízlésesebb függőleges zöld csíkokkal rendelkező tapéta fedte és gesztenyebarna lambéria.
- Ez a társalgó. Itt szoktuk tölteni napjaink nagy részét, de úgy tűnik, most fent vannak a szobáikban. Egyébként őket láttad a fényképen.
- A három lányt és a három srácot?
- A képen két lány és négy fiú volt...
- Miva'?! Nemár... Tutira három fiú volt. Az ikrek és egy fekete - fehér hajú.
- A festett hajú is fiú.
- Biztos nem.
- Krhmm...- Hallatszódott mögülük - Most, hogy kibeszéltétek nemi identitásomat és remélhetőleg sikerült arra a döntésre jutnotok, hogy annyira vagyok nőnemű, mint te, Todd, szeretném megkérdezni, hogy ki a vöröske?
A beszédre Kate is megfordult és egy közel vele egyidős fiúval találta szemben magát. Haja fekete volt, benne festett tincsekkel, ami felettébb különös külsőt kölcsönzött neki. Öltözete hétköznapi, de feltűnő volt.
- Kate Morris vagyok és megköszönném, ha nem hívnál vöröskének, ugyanis nem szeretnék munkatársakat agyonverni.
- Szép is lenne, ha le tudnál.... Várj, mi? Munkatárs? Todd, megint rád jött az öt perc, vagy mi? Nem vehetsz fel embereket csak úgy.
- Hidd el, ezt nem fogjuk megbánni. Kate-nek kimondottan jó képességei vannak.
- Ne nézzetek levegőnek! Egyébként te még nem mondtad a nevedet.
- Oh, igaz is. Edward Hughes, 19 éves, nyomozó. Ha jobban tetszik, szólíts Ednek.
- Rendben, Ed.
- Bocs, hogy félbeszakítalak titeket, de... Ed, hol vannak a többiek? - szólt közbe Todd.
- Jess pár percen belül érkezik a melóból, Rob a laptopját bűvöli a nappaliban, az ikrek a szobájukban vannak, Lucy meg velük tanul.
- Értem. Szerintem ez esetben menjünk fel a nappaliba és trombitáljuk össze a népeket.
Kicsivel később mindenki egybegyűlt és kérdően bámultak a jövevényre, majd a srácokra. Összesen nyolcan tartózkodtak bent. Két egyforma gyerek, egy szőke, egyenruhás kislány, egy feltűnően csinos, húsz év körüli hölgyemény, egy pulóverbe bújt fiatal férfi és a három már megismert fő.
- Ki ez? Végre becsajozott?
- Ugyan, Todd sose járna olyan lánnyal, aki így öltözködik.
- Pedig egész csinos... - vitáztak az ikrek.
- Emberek, ezt én is hallom! Ne tegyetek úgy, mintha itt se lennék!- szólt közbe Kate.
- Egy kis figyelmet kérek!! - csitította a népeket Todd - Hadd mutassam be az új munkatársunkat, Katet. Te pedig ismerkedj meg az ikreinkkel, ők itt Tim és Tom Thompson.
- Szia Kate! - mondták az ikrek tökéletesen egyszerre.
- Az udvariatlan fiatalember, a laptoppal Robert Palmer. Ő az ,,alapító társam'' és egyben a mindenesünk is - itt rámutatott a magas, fekete hajú srácra. Ekkor Robert lecsukta a gépet, felállt és kezet rázott Kate-tel.
- Nagyon örvendek Kate. Nyugodtan hívj Robnak, ha az jobban tetszik, de a Robbi-t felejtsd el, most és mindörökre... És ha kérhetem, ne zavarj majd munka közben.
- Ö... Rendben.
- Az a kedves kis szőkeség az ikrek mellett Lucy.
- Helóka.
- ...- semmi válasz.
- Elvitte a cica a nyelved? - próbált barátkozni Kate.
- Ó... Elfelejtetem említeni... Lucy nem beszél. Csak a leges legvégső esetben szólal meg.
- Így világos.
- A Rob mellett ülő ifjú hölgy Jessica Baker. Ő a fő informálónk és az álcázás mestere.
- Hello.
- Ha bármit tudni akarsz, fordulj hozzá.
- Egyébként te most ideköltözöl? - kérdezte Jess.
- Igen, itt fog lakni velünk - szólt közbe Todd, még mielőtt a lány levegőt vehetett volna.
- De a lányszobában nincs hely.
- Tudom. Edwarddal fog egy szobában lakni.
- Hogy mi?! - Ugrottak fel mindketten a hír hallatán.
- Engem nem akartál erről megkérdezni?
- Nem, mert tudom a válaszodat.
- Ami nemleges! - Kiabált Ed.
- Éppen ezért nem kérdeztelek - Itt Kate-hez fordult- Ha holnap áthozzuk a holmidat, az jó lesz?
- Asszem... Ja...
- A mai éjszakára menj haza és csomagolj össze. Holnap érted megyek.
Ketten lebaktattak a lépcsőn és megálltak a hatalmas ajtón kívül.
- Hazatalálsz egyedül? - Kérdezte Todd. Kate bólintott és elindult.
- Ja, és köszönöm,hogy nem futottál el - kiabált utána. Hősnőnk elmosolyodott, majd hátat fordított és elhagyta az utcát.
"Basszus... Van egy állásom... Tényleg... VAN EGY ÁLLÁSOM!" Ettől kezdve hazáig elmélkedett a történteken. "El sem hiszem... Pont engem képesek voltak felvenni... Ez egyszerűen fergeteges... Biztosan megőrültem"- gondolta.
ESTÁS LEYENDO
Bennett és Társa(i) - SZÜNETEL!
AventuraTörténetünk Angliában játtszódik egy régi építésű lakás legalsó szintjén (a többin is, de főleg az alsón) egy nyomozóirodában. Az iroda mindennapjai, tagjaival történő események és kalandok. Ha pedig a műfaját kéne jellemeznem... Hát valakhol a Humo...