pof saidy
ik lig op mijn bed met een boek. het is een saai boek, ik leg het weg. ik wordt uitgehuwelijkt, over 2 jaar al. dat wil ik niet, maar daar hebben mijn ouders geen begrip voor. het komt door ons geloof. in ons geloof moet je trouwen met iemand van hetzelfde geloof, en die loop je niet zomaar tegen het lijf. daarom heeft een of andere idioot bedacht dat alle meiden uitgehuwelijkt moeten worden. ik wil het niet. soms als ik er aan denk, huil ik mezelf in slaap. de volgende dag wordt ik dan boos op mezelf. wat ben ik ook een slappeling. zoveel meiden worden uitgehuwelijkt, nou en! zo probeer ik er over te denken, maar dat lukt niet. mijn broer is al 18, en heeft een verloofde. die is dus ook uitgehuwelijkt. ik vindt haar aardig, en zei mij. soms klaagt mijn broer voor de grap, dat hij niet meer met haar kan omgaan, omdat ik dat de hele tijd doe. maar zij begrijpt mij, en ik haar. we hebben het ook vaak over het uithuwelijken, zij weet er natuurlijk alles van. ik heb ook nog een klein zusje, maar die is pas 5. ik speel vaak met haar, gewoon omdat ik me verveel, en haar lief vindt. ik denk weer aan de wedstrijd, jake verleiden hoe moet ik dat nou weer doen?
een iets persoonlijker hoofdstuk. laat weten wat je ervan vondt, in een comment. follow me♡ xx love you all (beetje mijn stopzinnetje geworden haha)