pof jake
we eindigen met sex. ja. ik weet het, ik heb geen zelfbeheersing.
pof bo
na onze sex geef ik hem een laatse, en heftige zoen. trek mijn jurkje over mijn hoofd, en vergeet expres mijn lingerie aan te trekken. ik roep verleidelijk doei. en vertrek. ik hoop dat ik win.
pof tasha
mijn mobiel gaat, hallo zeg ik tegen het apparaat. hallo klinkt het aan de andere kant, het is saidy. (we hebben bij jake nummers uitgewisseld). wat is er? vraag ik. kan je ruilen? van dag bedoel ik. ik kan morgen niet ik moet naar de uuh...orto. maar je hebt geeneens een beugel, zeg ik. uhh, ja maar mischien moet ik er een. zegt ze. lekker geloofwaardig, maar vooruit. is goed zeg ik, ik sms jake wel even. oke bedankt! geen moeite, zeg ik.
pof saidy
ik heb met tasha van dag geruild, met een smoes. ik weet nog steeds niks waarmee ik jake kan verleiden. ik pieker de rest van de nacht, en ook de hele dag op school.
pof tasha
over 10 minuten moet ik bij aqau zijn, voor mijn date. ik spring snel op mijn fiets, ik heb een megakort jurkje aan, ik heb nog nooit zoiets korts aan gehad.ik ben 'toevallig' vergeten een string aan te trekken. ik kom aan bij het restaurant. tijd voor actie.
wat vonden jullie ervan? comment please. ik ga jullie vanaf nu elk hoofdstuk een vraag stellen. over hoe jullie het vinden enzo. deze keer: wat vindt je de leukste stukjes bijvoorbeeld: de privé stukjes, de sexstukjes, of de stukjes over uithuwlijken. xx love you all♡