Początek 1

66 4 0
                                    

Siedziałam na przystanku około 2 godziny. Czytając książkę pod tytułem „Duma i uprzedzenie", wyobrażając sobie mnie w głównej roli. Od kiedy byłam małym dzieckiem zawsze marzyłam o księciu na białym koniu lub miłości od pierwszego wejrzenia. Jednak życie nie jest takie piękne mając 10 lat moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym a razem z nimi pochowałam swoje marzenia o miłości z szczęśliwej, radosnej osoby stałam się smutna tak jakby wyblakłam. Jedyne co mnie pocieszało na duchu , że mam siostrę Auror. Zawsze ona było oczkiem w głowie rodziców ja pomimo dobrych ocen i ogromnych starań zawsze byłam tą drugą, ale ona zaopiekowała  się mną po ich śmierci. Teraz wybadałoby powiedzieć coś o sobie. Mam na imię Julia. Mój wiek wynosi wynosi 16 wiosen. Trochę mało żeby ciężko pracować ale od kiedy wampiry zawładnęły światem jest to na porządku dziennym. Tak samo jak porwania po 22, czyli łapanki. Moi rodzice zginęli kiedy miałam 6 lat a siostra zaginęła rok temu. Od tego czasu pracuje w drogiej restauracji jako kelnerka na obrzeżach miasta. Mam 173 centymetrów wzrostu, niebiesko szare oczy które wglądają nijak w oprawie krótkich rzęs i dużych worów pod oczami. Moja figura nigdy mi się nie podobała za durzy biust i średnio wysportowane ciało.
......................................................
Mam nadzieje ,że wam się podoba i zostawicie ty chociaż znak swej obecności w formie⭐️, ale w to wątpię. Chciałabym dodać wzmiankę o swojej dysleksji więc proszę patrzyć na treść a nie na błędy.
JulMSJ❤️

Mroczny ŚwiatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz