Asa incepe o zi obisnuita din viata mea.
-Deea,trezirea puturoaso,e ora 12:00! (Alee)
-Lasa-ma!Si ii arunc cu perna in cap!
-Haide,iubire trezeste-te!(Bebe)
-Bine,acum stai sa ma dezmeticesc si vin la masa!
-Ok,iubire! (Bebe)
-Adica lui Bebe nu ii zici nimic?Si la mine urli ca descreierata?(Alee)
-Pentru ca atunci cand el ma trezeste nu zici ca a venit al treilea razboi mondial!
-Ce sa zic "atunci cand el ma trezeste nu zici ca a venit al 3-lea razboi mondial!Incerca Alee sa ma imite :))
-Alee,te baat rau!Ii zic eu.
-La ce?La cap sa iti iau bomboane?! :)))) (Alee)
Si uite asa ne luam noi la bataie,pana intervine fratimiu.
-Gata,potoliti-va amandoua si treceti la masa.Acuumm pana nu ma enervez (David)
Si amandoua in cor:-Acum,sefuuu!
Mi-am facut un dus rapid,m-am machiat discret(decat cu un rimel si tus si rujul rosu neplisit).
Mi-am luat o camasa,o pereche de colanti si niste botine negre,mi-am facut un coc si gata.Am coborat la masa.
-Mama,cat iti ia sa te pregatesti.(Alee)
-Pai normal doar nu stau sa ies ca tine pe strada(ceea ce nu era adevarat pentru ca Alee si pana la magazinul de langa casa se imbraca ca pentru covorul rosu,dar imi placea sa o enervez)!
-Aolo,pe cuvantul tau?!(Alee)
-Gata,fetelor!Voi nu puteti sta fara sa va certati?(Bebe)
-Fratimiu cu astea doua nu trebuie sa fi asa dragut,uite asa de vorbeste"Acum in pastele vostru treceti si mancati ca va dau pe amandoua cap in cap de nu va vedeti!" (David)
-Si una-doua ne vedeai pe amandoua asa de cuminti de nici nu iti venea sa crezi!
-MAGIE PURA! :)) (Bebe)
Si am inceput cu toti sa radem.Nu va ganditi ca ne era frica de David dar tine-am asa de mult la el incat nu vroiam sa il suparam.<3
Am terminat si am plecat la cumparaturi.Am cumparat noi ce am cumparat,ne-am oprit sa mancam si am plecat spre casa,Toate astea au durat pana la ora 21:30.
Saracii Bebe cu David erau cocosati de la pungile noastre cu haine.(Daca mergeam cineva cu noi era cel mai mare cosmar,pentru ca noi doua nu ne lasam pana ce nu cumparam macar 3 lucruri de fiecare din fiecare magazin)
Ajunsi acasa,va imaginati ca eu cu Alee aveam chef de distractie, dar baietii erau franti.
-Baietii,ne uitam la un film?(Alee si eu in cor)
-Fivar filmele sa va fie,credeti ca noua ne arde de filme.Ati cumparat parca zice-ti ca nu ati mai vazut haine in toata viata voastra!(David)
-Dar am cumparat chiar putin!(Eu si Alee)
-Hai ca nu imi arde de voi!Noapte buna!(David)
-Noapte buna si tie fratioare,te iubim!(Amn2 deodata)
-Da,da,da!(David)
-Fetelor,eu nu mai stau ca sunt frant!Noapte buna.(Bebe)
-Haide,iubi stai si tu cu noi!
-Da ,plotositule nu fi pufi!(Alee)
Si am pus amandoua botic si ochii de catelusi.(stiam ca iubi nu rezista niciodata cand eu cu Alee punem bot) :P
-Bine,bine stiti ca nu va pot rezista!(Bebe)
-Te iubi dubim!(Aman2 in cor)
-Si eu ,fetele mele frumoase.(Daniel).
Eu m-am dus si l.am sarutam numai cum eu stiu.(Nu stiu ce m-as face fara el)
Ne-am schimbat si ne-am pus filmul Sororiti boys.Ne-am uitat si ne-am dus fiecare la locul lui.
-Noapte buna.sormio.
-Noapte buna,pitico!(Bebe)
-Noapte buna si voua .(Alee)
Eu cu Bebe stateam in aceiasi camera.Eram amandoi franti,era ora 03:30.
-Noapte buna,printesa mea!Te iubesc.(Bebe)
-Si tie la fel bubu meu!Si eu te iubesc din tot sufletul! :*
Lam sarutat si am adormit pe pieptul lui.
Si asa s-a mai scurs o zi din viata noastra.
CITEȘTI
Forever together!
RomanceE vorba despre viata palpitanta a unei adolescente! Sper sa va placa!