Sabah Sabah

77 7 0
                                    

Barlar sokağına geldiğimizde biraz ortalığı gezindik.Ve gözümüze hoş gelen bir mekana girdik.Aşırı yüksek sesten birbirimizi duyamıyorsuk bile.İçtik,dans ettik.Kafalar güzel,biraz sahilde dolanmaya karar verdik.Sohbet ederek yürürken iki sarhoş genç bize ağır laflar attı.Tabi bu lafları duyan Poyrazla Ayaz dayanamayıp gençlere gereken cevabı beden diliyle verdiler.

Bu olaydan sonra Geceyle ben çok şaşkındık.Bizi bu kadar korumaları garibimize gitmişti.Eve gelip soğuk ni duştan sonra derin uykuya daldık.

Sabah kalktığımda Gece daha uyanmamıştı.(Gece bana göre biraz fazla uykucu) Yüzümü yıkadaım,saçlarımı topladım ve kırmızı bikinilerimi giydim.Altıma yeşil fosforlu şortumu üstüme de beyaz kuru kafalı göbeği açık atletimi geçirdim.Güneş gözlüklerimi ve telefonumu alarak evden çıktım.(bu arada Gecenin çok sevdiğim kırmızı sandeletlerini giydim.)

Sitenin havuzuna geldim.Normal olarak kimsecikler yoktu tatilde bu saatte kim kalkabilir. Üzerimdekileri çıkarıp suya atladım.Biraz yüzdükten sonra suyun üstünde sırt üstü yatıp gözlerimi kapattım.Tam o sırada"günaydın"sesiyle irkilerek suyun içine girdim.Çıkdığımda Poyraz üzerindeki tişörtü çıkarıyodu.Bende "günaydın" dedikten sonra suya atladı.Yanıma doğru yüzdü "seni korkuttuysam özür dilerim"dedi.Bende sorun olmadığını söyledim.Birazdaha yüzdükten sonra havuzun kenarına oturduk.

İ- dün gece için teşekkür ederim'dedim

P- önemli deil kim olsa aynı şeyi yapardı'dedi

İ- yoo bence yapmazdı'derken dusaklarını dudaklarımın üstünde hissettim.Heyy Poyraz beni öptü!!. O öpücükten sonra suya tekrar atladı ve karşı tarafa kadar yüzdü.O sırada ben giyindim ve eve doğru yol aldım.

Eve geldiğimde gece hala uyanmamıştı.Koşarak yukarı çıkıp gecenin odasına girdim ve bağırmaya başladım.Sonuçta 4yıllık aşkım beni öpmüştü.Gece kaşları çatık bir şekilde yatağında doğruldu ve bana bakarak;

G- sakin oll. Sabahın köründe niye bağrıyosun?'dedi

İ- Poyraz beni öptü , Poyraz beni öptü 'diyerek dans etmeye başladım.Gece hemen yatağından kalktı ve neler olduğunu sordu bende teker teker anlattım. Arsından duşa girdim.Gece aşağıda kahvaltıyı hazırlıyodu.Duştan çıktım kot şortumu ve nutella baskılı tişörtümü giyip,çıplak ayaklarla aşağa indim.

Gece kahvaltıyı hazırlamıştı.Saçlarımı taramak için terasa çıktım. O sırada yan tarafta Ayazla Poyrazı bişiler hazırlamaya çalışırken gördüm.Kıyamayıp onlarıda kahvaltıya çağırdım. Önce mırın kırın ettiler ama sonunda ikna ettim. Gece pijamalarıyla içerde orururken ben içeri girip masaya iki servis daha açtım. Gece bana şaşkın şaşkın bakarken kapı çaldı. Kapıyı Gece açtı ve karşısındakileri görünce sanırım küçük çaplı bi kalp kırizi geçirdi. Koşarak yukarı çıktı üstüne beyaz şortunu ve mavi puantiyeli askılı tişörtünü giyip geldi. Masaya oturduk kahvaltımızı ettik. Asıl rezillik şimdi başlıyodu.. :))

Deniz MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin