Multi; Aleynanın sabah giydiği elbise
Telefonum çalıyordu. Hala yolculuktaydik eve ulasmamiza 1-2 saat kalmıştı. Annem arıyordu.
Efendim annecimKızım nerdesiniz?
Anne ne biliyim nerdeyiz geliyoruz ışte 1-2 saate orda oluruz.
Sus kız anneye bağırılmaz. Geldigin dede beni arıyosun babanla seni almaya geliriz hem bugün Ulaş abin de geldi.
Ulaş mı? Ciddi misin anne? Iyi tamam ararim şimdi izninle kapiyorum ben uykuyla evliligimize devam etmem lazım anne hadi bay bay seni seviyorum dedim. Ulaş abim gelmiş. Ulaş kim diceksiniz. Ulaş benim kuzenim. Çok yakışıklı abi ya. Kuzen olmasak yavsardim."Ulaş kim?"dedi Ozan. "Kuzenim hem sana ne yahu ayy bende kabahat zaten niye hesap veriyorum ki sana" dedim. "Ulaş soyadi ne bu Ulasin" dedi. "Ulaş Yetkiner" dedim. "Haaa Ulaş bizim Ulaş tanıdım kardeşim" dedi. Ne kardeşinden bahsediyor bu. "Ne kardeşi " dedim. "Ulaş benim geçen sene Paristen arkadaşım" evet Ulaş paristeydi okumak için gitmisti oda. "Sende mi paristeydin?"dedim. "Aleyna 'geçen seneden arkadaşım' dememden ne anlıyorsun" dedi gözlerini devirerek. "Bana gözlerini devirme aksi taktirde o gözlerini oyarim. Sonra hem nevar sordum sadece bisey dedik sanki" dedim. Sonra onu dinlemeden kulaklıklarımı taktım ve Don't Let Me Down şarkısını açtım ve gozlerimi kapadık
________________________________________Sabah gözlerimi yumuşacık bir yerde açtım.Ohaaa lan ben yatagimdaydim.
Ya-ta-ğım-day-dım benim otobüste olmam lazımdı ama. Aşağıya inip herkesi günaydınladım. "Anniş Ulaşım nerde benim" dedim "yukarıda ama sakın uyandırma uyusun yavrum" dedi. "Yuh anne pes anne çüş anne ya suan bana demen lazımdı o yavrumları ve seni dinlemeden yakışıklı prensim Ulasa gidiyorum" dedim. Koşarak Ulaşın yanına gittim. "Askım Ulaşım kalk hadi sabah olmuş ben gelmişim ayı gibi uyuyorsun hadi hadi kalkkk" diyerek zipliyordum. Ulaş kalkıp "Aleyna sabah olmuş nerden buluyon bu enerji kızım nerden ciktiysan oraya git" dedi. "Ben annemin neyse boşver çıktığım yere giremeyecek kadar büyüdüm neyse hadi kalk" dedim. Kalkıp dolaba ilerledi bende odama gidip üzerime daha düzgün birşeyler giymeye karar verdim. Elbise giymek istiyordum bugün. Ve bugün BALO var. Alışveriş yapmam lazım. Siyah beyaz çizgileri olan elbisemi giyip su mavisi küçük çanta aldım. Saçlarımı yandan ördüm çilekli balmımıda sürüp aşağıya indim. Kahvaltı masasında oturup Deniz ablanın bana servis açmasını bekledim. O sırada Ulaşta gelince yemeğe başladık. Aklima bu sabah yatagimda uyandigim aklıma geldi. "Anne beni kim getirdi bu sabah odama hatta ben nasıl geldim buraya" dedim. "Ozan getirdi seni seni uyandırmaya çalışmış ama 'sus suan evleniyorum' demissin çocuğa oda seni buraya kendi arabasıyla çok kibar çocuk valla"dedi annem. Ulasa dönüp "Ulaş peki sen nerden taniyon Ozanı kardeş falan dedi bana " dedim. Ulaşta "pariste bir kavgada tanıştım sonra zaten kardeş gibi olduk"dedi. Sözlerini bitirince tabagima dönüp yemeklerimi yedim. Sonra Can'ın yanına gittim. Uyuyordu. Ozlemistim lan Can'ı. Kardeşim sonuçta. "Can ben geldim hadi kalk lan özledim seni" diyip dürttüm. Kalkıp az durduktan sonra gözlerini büyütüp "SEN. BENİ. ÖZLEDİN. yanlış mi duydum lan"diye sordu. Kafa sallayıp ona kocaman sarıldım çünkü bir daha bulamazdi bu sevgi zamanlarımı. "Neyse hadi bırak beni aşağıya kahvaltıya git " dedim. Beni bırakıp aşağıya indi. Bende odama gidip IPHONE'mu alıp kızları arayıp herzaman ki alışveriş merkezine gitmelerini söyledim. Bende Ahmet Amcaya söyleyip beni götürmesini istedim. Alışveris merkezinin önüne gelince arabadan indim ve kızların dediği kafeye gittim. "Ben geldim" dedim. "Hoşgeldin ticakicim ve Ozanı birde diğerlerini de çağırdık haberin olsun" dedi Beyza. Eee yani artık Selimle sevgili oldular Rümeysa desen bir iki güne kalmaz onların is. Opss lan bunlar salak mi yeminle salaklar istedikleri kıyafetleri alamayınca kavga edicekler EN ÖNEMLİ OLANDA OZAN BANA KARIŞIR. "Ne yaptınız siz istediğiniz kıyafeti alamayınca napicaksiniz hadi sizi geçtim ben ne yapicam offf. Ozan karışır bana" dedim. "Biz düşünmedik bunu aslında karisirlar dimi lan" dedi Beyza. Kafami sallayıp yerime oturdum ve erkekleri bekledik. Erkekler gelince alışverişe başladık.
________________________________________