luku 2 kuka olet?

27 3 0
                                    

Näin valkoisen läikän kaukaisuudessa *kuka tuo on?* ajattelin pinkoessani kohti pistettä. Kun olin sen selän takana huppäsin niin että hahmo kierähti selälleen ja pääsin vatsaan kiinni. En ehtinyt kauaakaan raapia *kuinka paksu turkki tälkä on?* . Kissa heitti minut gasellin mitan päähän *hänellä on vahvat jalat* Kissa nousi ja katsoi minua katse leimuten "Kuka sinä olet?" Kysyin kissalta "Jäätassu entä sinä?" Jäätassu kysyi "Skorpioonitassu, mitä teet reviirillämme?" Ärisin Jäätassulle "Ai, en tiennyt että tämä on no kai se on reviiri, minä näes olen Jääklaanista ettästiedät!" Pyöräytin silmiäni *Jää mikä on jää?* ajattelin "Varo!" Huusin kun näin punaisen välähdyksen "Skorppioonitassu mitä teet tämän kanssa?" Punakivi kysyi "Älä satuta häntä Punakivi hän on eksynyt kulkia!" Keksin nopeasti. Jäätassu heitti punakiven pois päältään ja hyökkäsi nopein ja vahvoin liikkein mrau.*hän hän on taitava* Punakivi viskasi Jäätassun hiekkaan "Mene!" Punakivi huusi. Astelin Jäätassun viereen ja kuiskasin "Täällä huomenna aamulla!" Ja menin pois. Kävelimme Punakiven kanssa kohti leiriä. Pujahdimme sisään kolosta josta pääsi leiriin. Punakivi asteli edelläni kohti päällikön pesää "Hiekkatähti!" (Oliks se Hiekkatähti?) Punakivi huusi ja vaalea naaras tuli ulos "Niin?" Hän kysyi ja istui eteemme "Skorppioonitassu tapasi vaeltaja kissan ja puhui sille!" Punakivi ärjyi "No sitenhän hänelle pitää antaa rangaistus!" Hiekkatähti sanoi rauhallisesti ja kääntyi kohti minua "Skorppiooni tassu sinä hoidat klaaninvanhimpia tämän ja huomisen päivän!" Hän sanoi "Selvä!" Tiuskahdin ja lampsin kohti klaaninvanhimpien pesää.

Tällanen 222 sananen tarina kommentoikaa jos pidätte.🐯

Gasellinmitta=ketunmitta

Soturikissat/Kaksi puolta(Tauolla)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora