Partiye bir saat kala evden çıktım ve arkadaşım beni almaya geldi karanlıkta tek başımıza yürüdük ve jungkook un diğer 6 arkadaşı ile birlikte gittik. Havuz başına gittiğimizde jungkook un üzerinde beyaz bir gömlek ama ıslaktı ve siyah saçları alnına dökülüyordu onlarda ıslaktı ve çok seksi görünüyordu saçlarım sarı ve uzundu ve alnımda ince bir kahkül vardı bikinim siyah tı ve kenarları ipler sayesinde birleşik duruyordu ve bacaklarımın ince ve pürüzsüz yapısı ortaya çıkmıştı. Biraz utandım çünkü ilk kez bu kadar erkeğin içerisinde böyle duruyordum hele hele jungkook un önünde. Bu olay beni tahriş ediyordu çünkü jungkook sadece bana bakiyordu. Hiç istemeden de olsa havuza daldım ve arkadaşım top güllesi yaptı ve ben onun sayesinde biraz mutlu olmuştum çünkü arkadaşımın göğüsü açıldı ve nasıl kapatacağını şaşırdı ben biraz daha yüzdüğümde kafamı bir bedene çarptım o beden bana döndü ve suyun altında bir gülücük verdi kim olduğunu anlamak için kafamı cirakttim ve baktım suyun altından siyah saçlı biricik aşkım bana bakıyordu ve çok içtiği için sarhoş olmuş beni suyun altına çekti ve beni öpmeye başladı ben karşılık vermeyince dudağımı emerek patlattı ve suyun yüzeyinde kan belirmeye başladı artık dayanamadim ve nefes almak için suyun yüzeyine çıktım. Jungkook sudan çıktı ve beni sudan alıp kucağına aldı şaşkın bir şekilde ona bakarken boynumu öpmeye başladı. Diliyle aşağıya inerken inledim ve jungkook hızlı bir şekilde dudağıma yapıştı ayrıldığı zaman SUS yoksa bizi duyarlar dedi. Aslında bizi dumalari imkansızdı çok gürültü vardı ve jungkook un bir sürü odası vardı bunlardan çoğu yatak odasiydi çoğu odadan inleme sesleri geliyordu jungkook un sertliği beni delirtiyordu onu içimde hissetmeyi istiyordum yavaş yavaş bikinimin alt kısmını çıkarttı ve kendi mayosunu da çıkarttı ve içime girdi hızlı gel gitlere başladı jungkook un ağızından salya 'lar akıyordu ve bu beni daha çok tahriş ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET {+18}
FanficSadece birinci bölüm {+18 ve son bölüm olacak} okumaya devam jebal