Okey bout rajin. Aku ni bukanla rajin budaknya, pemalas ya rabbi. Aku biasanya lepas je habis sekolah terus gerak balik je. Sometime tu Lin kadang-ii suka tunggu crush dia dekat depan kedai India. I mean kedai tu berdekatan la dengan sekolah. So, depan tu memang ramai budak selolah menengah park motor or kereta. Aku kadang-ii naik mengantuk tunggu minah ni duk usya crush dia. Hoho almaklumla crush kita tak park kat situ. Tu yang macam tak ada mood. Tapi ada one day tu, aku taktahu apesal rasa macam memang malas nak teman Lin. So aku decide blah cepat-ii. Malas nak tunggu. Apa-ii aku tunggu dekat sekolah rendah btp 2 yang kami selalu lepak tu.
Time tengah turun tu aku macam memang penat gila. Punya rasa penat belajar tu. And then ttbe jadi cergas. Gila tak cergas kalau 'dia' kat depan. At that time aku rasa nak menjerit je. But aku just rasa la, tak buat pun. Kang buat tak pasal-ii kena chop gila. Tengah syok-ii 'dia' borak, aku yang kat belakang ni dah macam manusia tak betul. Dahla time tu jalan sorang-ii, so aku memang tak kisah dah dengan orang sekeliling. Ah,lantak pi la depa nak kata apa. So aku pun pergila follow dia. Bad idea guys, hahahahahaha kalau dia perasan confirm malu gila. nanti orang ingat aku ni psycho yang stalker orang sampai nak bunuh la apela. Omg 😂 over think betul.
Alhamdullilah that time dia park dekat dengan motor crush Lin. Aku bersyukur gila time tu. Sebab boleh tunggu si Lin sambil usya 'jodoh'. Dia naik motor ninja Kawasaki dia yang hijau tu. Pastu duk nak bukak kunci kat motor. Punyala banyak kunci 😓.
Pastu, yang si lin duk usya aku sambil angkat-ii kening. Tahu dah signal dia. Kot ye pun jalanla cepat sikit, aku ni dahla tengah cergas tak cergas je. Seem like she alrdy know that guy park kat situ. And then, time dia nak gerak tu sempat dia pandang aku. Weh! Jantung ni macam nak terkeluar dah. Suddenly, aku try senyum and saja nak tengok reaction dia. Guess what guys? Dia balas senyuman aku! That time aku macam heaven gila. Lin kat sebelah pun aku buat 'derk' je dah. And yes, balik pun macam biasala, senyum kat tengah jalan macam orang tak betul. Nasib kaula Lin jalan dengan aku 😌.
*Okey guys. So here it is, dah lama tak update . I think nak buat story baru but depends on my time la. Sebab banyak assignment nak kena siapkan and most worst part presentation yang paling parah. So I really hope that you guys will support me till the end*
YOU ARE READING
Hey crush!
RandomMesti yang ramai rindu zaman sekolah menengah right? okey so am I, even zaman tamat sekolah menengah hampir tiba. so let me guess, time zaman sekolah menengah nila ada banyak memories terindah (terindah la sangat) so here it is, aku akan cerita siki...