*****READ THE AUTHORS NOTE AT THE END OF THIS! I FELL IN SHIT THE OTHER DAY. IT WAS RAINING SO IT WAS REALLY SOFT... OK ENJOY "Chicken 2.5!!!!"*****
Chicken 2.5 came home from a long day of work making chicken pot...
PIES WITH ARTIFICIAL CHICKEN! POT IS NOT GOOD FOR YOU EVERYONE!!!! BE DRUG FREE NOT CHICKEN FREE! CHICKEN IS NOT FREE FYI!
Chicken 2.5: Bawk bawk bawk BAWK BAWK! bawk.
Chicken 2.5 wife: BAWK BAWK BAWK! bawk bawk!
Chicken 2.5: BAWK! EAT SHIT ON A DICK YOU MOTHERFUCKING FAT FUCKING CHICKEN WHORE! BAWK!
With that chicken 2.5 wife beat the feathers off of Chicken 2.5! She then made him in to chicken pot. not chicken pot pie, chicken pot. "CHICKEN CHICKEN MARIJUANA JUANA!!" Rough night for Chicken 2.5. After this night he was never seen again. only his insides. *More chicken*...
A/N
Hey everyone! Um yeah heres Chicken 2.5 since Chicken got ROASTED lol -.- Im not funny... Also I have another book its about Random things. It doesnt revolve around just one thing like this book does. But yeah check it out! The first one is called Pineapples.
Anyways.. Comment if you love it or hate it and vote for "Chicken!" alright well im gonna go now lol BYE!!!
PS: Follow me on twitter and Instagram if you want. @JoeyGsBeard