Buna! Eu sunt o fata de 14 ani si ma cheama Monica! Sunt o fire neindemanatica , amuzanta si cu capul in nori dar si insteata ;)
Din cauza banilor parintii mei au gasit un bloc in Constanta unde sa stam...nu prea am fost de acord dar ii inteleg .
●
●
●
●
Acum eram afara cu prietenele mele si imi luam larevedere cu lacrimi in ochi (am uitat sa zic ca stateam in Brasov)
●
●
●
Ei uite si momentul plecarii imi iau bagajele si cobor dupa care tata ma ajuta sa pun bagajele in portbagaj dupa care ma urc in masina si ascult muzica la casti luandu-mi larevedere de la locul natal...
●
●
●
●
●
Dupa vreo 4-5 ore am ajuns si am urcat in bloc dar m.am ciocnit de noste fete care pareau disperate care tot strigau numele de Vlad si Cristi Munteanu parca si nu intelegeam cine sunt ei de au fane asa de...disperateDupa ce am trecut de ele am mai urcat un etaj si am intrat in apartament care era spatios si foarte tare cu 2 bai un living maree si 3 camere din care una de oaspeti plus o camera de jocuri care cred ca o sa o folosesc 24 din 24 de ore :)))
M.am dus in presupusa mea camera si anm ramas muta de ce vedeam....o camera uriasa cu un sifonier cat 2 barbati de inalt plus un pat si mai mare cu multe pernute si pufos cu saltea de apa un birou de culoare visinie cu un scaun rosu super dragut iar in fata o fereastra mare care era drept spre mare deci priveliste frumoasa cu draperii verzi ca algele O_o
●
●
●
●
Dupa ce m.am instalat am zis sa ies sa cunosc Constanta si sa.mi fac prieteni.
Nici nu am iesit bine ca m.am ciocnit de un baiat care parea speriat..nu inteleg de ce...Perspectiva lui Cristi Mnt.
Tocmai fugeam de niste fane nebune si cand sa intru in bloc m.am lovit de o fata destul de draguta care parea nedumerita...wow ea chiar nu ma cunoaste?
Perspectiva Monicai
El parea pe ganduri asa ca sparg eu gheata
Eu-Hey,ce s.a intamplat pari speriat?
C (Cristi)- Aa nimic fug de...niste fete inebunite...
Eu-opaaa pai ce ai facut pe nene maaa :)))
C-nu stiu poate..harul meu la fete B-)
Eu-vaaai ce sentimental...ok deci eu sunt Monica si tocmai m.a. mutat aici...poti sa.mi arati inprejurimile cand...nu mai ai treaba :))
C-sigur ce zici maine ca acum e deja 19:45 si incerc sa scap de ele ... stai tu stai aici?
Eu-bine deci 1: da maine ar fi perfect si 2: da stai la al 3-lea etaj de ce?
C-stai cu un etaj mai sus ca mine :)))
Eu-uaaa ok pai ... nu ma asteptam ca un "bad boy" ca tine sa stea intr.un loc banal ca asta :))
C-haha ce amuzant ok uite numarul meu maine la 12:30 sa fi la mine usa numarul *** ok?
Eu-ok dude maine ne vedem!
●
●
●
Si dupa toate astea nici nu am apucat sa ies dar mi.am facut un amic nou ...Buna lume m.am hotarat sa.mi pun imaginatia in aceasta carte si L de pe coperta e de la Love :**
Scuze pentru greselile gramaticale
Ne vedem data viitoare pup :***
Dedicata lui sys ❤
CITEȘTI
Love Cristi si Vlad Munteanu
FanfictionO fata care nu auzise de ei ca youtoberi s.a mutat in Constanta si asa a inceput povestea lor❤❤❤❣