*****stau ce stau si dintr.o data imi scot lama din buzunar....mdaaa am luat.o inapoi fara sa stie .... el....
Eu nu stiam ce fac! Vorbea numai ura din mine atunci.... nu ma puteam abtine....aveam nevoie de durerea fizica.....pentru ca atunci cand vedeam sangele cum curge.....curgea si iubirea mea pentru el..... cu tot cu sufletul meu ...(CE PROFUND ROXY!!!! stiu....si eu ma uimesc :]]])
Am luat lama si ma uitam la ea cu sete......sete de ami face rau !
Apoi ma uitam la mana....la venele ce pareau a iesii din piele.....eu neputand sa ma stapanesc ma tai cu putere si ura pe vene sangele tasnind afara si dandu.mi mie o stare de liniste ... poate par satanica....dar .... nu mai sunt Monica pe care o stiati!M.a inselat! Mi.a zis ca v.om avea un viitor impreuna dar m.a inselat!
Era totul pentru mine....totul! Poate exagerez.....si cred ca sunt si eu constienta de asta...dar nu ma pot oprii....nu mai vorbeste inima mea.....ci ura acumulata de la faza cu parintii si acum dezlantuita cu asta....Dupa ce sangele nu mai curge asa rapid si se opreste imi iau servetele si imi sterg rana....o sa spun ca o pisica nebuna a facut asta ... :')
Ma ridic amortita de pe nisip si ma uit la marea care parca ma cheama.... eu nestiind ca inaintez spre ea cu repeziciune pana cand imi dau seama si ma opresc inainte de a fi prea tarziu ....
BAAA E PREA SENTIMENTAL...NICIUN BAIAT NU MERITA MOARTEA UNEI FETE ROXY REVINATI! 😅😭😰
Totusi ma asez pe vine (:]]]) si cu frica ating apa ca mai apoi toata mana in timp ce ma uitam la ea pana cand un val mic imi da cu ceva peste mana eu speriindu.ma de moarte si cazant pe spate crezant ca e un peste
Asta am patit.o si in real dar eu inotam deci m.am kkt pe mine ca nu puteam sa fug spre mal :)))
Eta defapt o punga de plastic....trist ...Dupa ce ma ridic vad defapt ca era un fel de scoica ... arata asa
(este cea mai mica...cu mai mult portocaliu....)Am luat.o si am zis ca e un dar .... destinat mie....
Okkk acum chiar am intrecut masura cu sentimentalul 😅
Nu am mai stat pe ganduri si m.am ridicat mergand spre casa pentru a face un lantisor cu aceasta scoica
Elena pov.
Dupa ce Monica a plecat nu stiu unde....sau cred ca stiu
...la locul nostru...cred ca vrea sa fie singura asa ca nu m.am dus dupa eaDar in schimb am facut asta... 😅
Eu-FMM Cristi de ce ai facut asta?! Monica e iubita ta!
B❤-POFTIM?!
Eu-TU TACI TARFA! NU TE COMPORTA DE PAECA NU AI STI! zic si vreau sa ii dau o palma dar Vlad ma prinde si spune ca nu merita ...
B❤-pe cine faci tu tarfa fetito?!
Eu-pe mata nu se vede ?! Zic su cu sarcasm, aaa dar am uitat ca e fantoma .... scuze! Zic plina de nervi si dupa direct la Cristi merg tragandu.ma din bratele iubitului meu (looooooooooooooooool)
-iar tuuuuu 😠😠😠😠 ce a fost in capul tau?! M.ai dezamagit rau de tot sa stii! Sa nu te puna mama dracului sa te mai atingi de Monica nicio data ai inteles?!C-d-da-dar....
Eu-NICI UN DAR!
Lumea incepea sa se stranga si sa filmeze asa ca noi am plecat de acolo lasandui pe Cristi si cur*a aia acolo.
Cristi pov.
Dupa ce Monica mi.a tras palma aia si a plecat mi.am dat seama de o mare MAREEE greseala ... eu nici nu o iubeam pe asta....chiar nu stiu ce m.a apucat dar stiu ca e prea tarziu... :(((
Dintr.o data ma trezesc cu o alta palma ce ma face sa ma trezesc la realitate si era Bianca plangand...
B❤-CUM AI PUTUT?! CUM AI PUTUT SA MA MINTI ASA MULT TIMP?! CU CE TI.AM GRESIT?! ESTI UN NENOROCIT!
Eu-SHHH gata Bianca !
B❤-Nci un gata! Sa nu ma mai cauti niciodata! Esti cel mai mare prefacut de pe lumea asta! Imi pare rau si de cealalta fata care era presupusa ta iubita! Bravo! Ne.ai jucat degete! Nenorocitule!
Si cu asta o vad cum se indeparteaza si eu doar las capul in pamant si ma indrept spre casa sperand ca macar sa raman amic cu Monica...macar ... 😔
Gata si cu capitolul asta puradeilor....imi pare rau ca e asa sentimental dar dupa va fi iar amuzant doar ca ei doi v.or avea dificultati 😶😶
Oricum inca o data va multumesc pentru ochisori , voturi , sustinere....tot! Va pup puradeilor byeee ! 😂😍😍😘😘P.S-lasati in comm intrebari pentru un nou Q&A deoarece acum veti vorbi cu personajele! Deci punetile intrebari lor si ne vedem cat de curand ! Byee 😍😘😘😘
CITEȘTI
Love Cristi si Vlad Munteanu
FanfictionO fata care nu auzise de ei ca youtoberi s.a mutat in Constanta si asa a inceput povestea lor❤❤❤❣