Cristi pov.********Dupa discutia lor ca "fetele" ies din baie sa ii spun ceva ce sper sa nu o supere.....prea tare...
Eu-Monica....
Ea-da?
Eu-uite....eu stiu ca te.ai taiat....te.am vazut...pentru ca te.am urmarit. Dar nu o lua rau!! Nu am zis nimic sa vad daca poti minti bine...chiar si pe mine...Ea-Cristi....scuze ca te.am mintit dar iti dai seama ce reactie ai fi avut??
Eu-da dar aia e pe moment...macar imi spuneai....dar de ce C....ce.am facut?
Ea-asta e faza....nu ai facut nimic...am facut initiala celui pe care il iubesc si stiu ca si el ma iubeste....doar el :(
Eu-te rog sa imi spui tot! Nu vreau sa te vad ca iti fsci tot! Si sa imi dai lama
Ea-Dar nu vreau sa ti.o...
Eu-MONICA!!
Ea-okkk!
Mi.o da dupa care se asaza iar in pat si eu ma uit la ea cu o privire gen : ok...astept...hai incepe!
Ea-Deci....In ziua in care m.am trezit din acea coma am avut un apel....era de la mama ... eu neauzind.o de cand a plecat in strainatate am sunat.o cu zambetul pe buze stiind ca o sa imi reaud mama... dar mi.a pierit in momentul cand ea mi.a zis:
Monica nu mai eati copilul nostru! Nu te mai vrem! De cand te.ai nascut nu te.am vrut ! A fost numai o greseala!Prezervativul s.a spart si asa ai aparut tu! Sa ne lasi in pace ! Atat pe mine cat si pe fostul tau tata!Siii a inchis...in momentul ala eu m.am daramat total...sufletul meu era numai fasii care nu se puteau repara....cel putin asa crede.am eu...
In noaptea cand am dormit cu Elena am plans...dar ea nu ma putea auzi din cauza somnului ei adanc....si asa am inceput sa port o lama dupa mine....si m.am mai taiat pe umarZice dupa care imi apara umarul cu pricina...mie nu imi venea sa cred...ce jigodii! Ei nu pot fi parinti!
Ea-si cand m.am dus pe plaja a fost numai pentru un refugiu sentimental!
De mica privitul marii ma linisteste....ok de cate ori mergeam la mare dar acum pot sa ma bucur din plin de ea ... si schita zambet trist.
Nu am mai suportat si am scos lama si mi.am zis sa pun initiala celui pe care il iubesc din tot sufletul si pe care il mai am ... pe tine ! Cristi...stiu ca relatia are aproape un an si noi avem doar 15 ani dar ...te ...t-te..Eu-daaa..
Ea-TE IUBESC ! Si stiu ca poate te intrebi...eu nu te iubeam de la inceputul relatiei??? Ba da! Dar acum mi.am dat seama ca eu te iubesc in alt mod ...mai sentimental...eu nu imi vad viata fara tine Cristi! Si stiu ca nu suporti romantismul si ca acum iti pun presiune pe umeri si poate vei fugii dar trebuia sa stii... zice ea asteptand o reactie....nu pot sa cred! Eu chiar o iubesc pe fata asta! Si o viitoare femeie ;) (mamaaa ce sentimentala sunt azi 😂 sii putin cringe stiu dar csf 😂😂)
Eu-Moni...
Ea-Da?
Eu-si eu te iubesc! Tot in acel mod! Fara tine nu pot supravietui! Tu esti aerul meu ! Jumatatea mea ! (Aeeeerrrrr prea sentimentaaaal 😅)
Ea-TE IUBESC CRISTI!
Eu-SI EU MONICA!
Si fara a mai astepta un raspuns ma urc pe ea si o sarut ea raspunzandu.mi imediat 😘
Dupa care o imbratisez si ii zic la urecheC-cand o sa avem 20 de ani tu vei fi a mea! Atat prin acte cat si prin suflet si fizic :) (uaaaa Roxyyy 😂😂😂)
Eu-si eu Cristi , si eu ! ❤
Dupa intamplarea asta mergem in sufragerie pentru un film dar in schim gasim....
Suspans puradeii mei ! 😂 Va iub mult si astept un premiu nobel....ce?! Aaa pai da...adica eu fac si Q&A si capitol si nu merit nimic ?! 😂😂😂 Glumiş puradeii mei 🐴🐴🐴
Mai tema pentru voi 😈😈
Ce credeti ca gasesc Cristi cu Monica in living???
a)dezordine absoluta si pe Razvan tolanit pe canapea
b)Elena cu Vlad sarutanduse cu foc
c)Elena care se cearta cu Vlad din cauza aniversarii lor care va urmaOk deci scrieti in comm a) , b) sau c) iar in urmatorul capitol , la inceput anunt castigatorii 😂😂 sa va vad puradeii mei! Eu va las byeee 😍😘😘😘
CITEȘTI
Love Cristi si Vlad Munteanu
FanfictionO fata care nu auzise de ei ca youtoberi s.a mutat in Constanta si asa a inceput povestea lor❤❤❤❣