yen bir başlangıç :)

55 2 0
                                    

CEYDA

Yaz    tatili  bitmişti ...   Okulumun  Bahçesinden girerken  arkadaşlarım benim yanıma koşarak geldiler ve sordular yaz tatilin nasıl geçti diye bende her   zamanki gibi dedim. 

Elif

- ceyda gerçektenmi  yaz tatilinde hiç sevgilin falan olmadımı ..

+ neden olmak zorundamı diye  bağırdım biliyosun elif ben o tür şeyleri sevmiyorum...

- kızım sen manyakmısın ben tam 4 kişiyle çıktım...

+napıyım  o  senin sorunun dedim

Sima

-Bırakın benim arkadaşımı ...

+sima  yaa  sıkştırdılar beni gine  neymiş sevgilin varmı diye sorup duruyolar ...

- aman kanka umursama her zamanki halleri ..

+doğru ama  artık bunların dilinden kurtulmak istiyorum.

-ceyda gelene baksana

+napıyım sima çağlar geliyo işte

-ne yani selamdamı yok 

+evet yok çünkü çocuk benle çıkmak istiyo o yüzden hayır..

-sen bilirsin knk..

İlk ders   zili çalmıştı hocalar derse girmeye başlamışlardı. Ama bir terslik vardı bizim sınıf hocası yarım saat sonra geldi  ama  gelirken yannda çağlarda vardı. Hoca yeni arkadaşınızla tanışın ve boş yer varsa yanınıza alın  dedi  hoca bi sağa bir  sola  baktı  ceydacım  yanın boş çağlar arkdaşın yanına otura bilirmi  dedi.. Ama hocam demeye bırakmadan hoca yanıma çağları oturtu..  Sima   bana bakıp kahkaha  atıyodu öğretmen hayırdır  kızlar bişeymi oldu bizede söyleyin bizde gülelim dedi  yok  hocam  dedi sima..

Sayın okucu bu bölüm çok güzel bence sizi çok seviyorum <3  :):))

Her  Fırtınanın Sonunda Bir Aydınlık Vardır...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin