Tatil.)

19 1 0
                                    

Tatile çıkmak  için  tam 3 günümüz vardı.. hazırlıklarımız bitmişti günümüzün gelmesini bekliyoduk öğretmenlerimiz  izin verdi  ama sadece 5 gün dediler .. bizde mecburen kabul ettik.

Çağlar

-Ceyda 1 dk yanıma  gelirmisin

+tamam

sıaraya oturduk

+ne oldu gine bir sorunmu var ?

-hayır da sen sürekli   neden benden  kaçıyosun.

+Açıklamı çok zor çağlar ...

-Lütfen açıklarmısın bende ona göre davranıyım 

+ offf  tamam  ben 12. sınıfa kadar sadece 1 kişiyle çıktım

-neyyy

+neden böyle bir tepki verdinki bana

-kızlar genellikle  çok fazla sayıda kişiyle çıkıyo aman her neyse anlat dinliycem..

+yaa ben Hakanla çıkarken hakan bana seni seviyorum deyip hemde başka kıza  diyomuş.. Hakan bir okulun dışına kaçmıştı aradım nerdesin diye  çok önemli işim var dedi  ne işin var diye sordum işim var sanane dedi  telefonu kapatırken hakan hadi gidelim burdan dedi bi kız bende sinirle  okuldan kaçıp  Hakanın yanına gittim ve  o  kızla  el ele gördüm yanına gidip bağırdım ve tokatı yapıştırıp gittim ve ben o olayı bir türlü sindiremedim ve ondan dolayı erkeklere karşı  hiç bir güvencim kalmadı..

-Ben şimdi  gidip o hanı parçalarım 

+aman haa sakın o pislikle bir daha yüzyüze gelmek istemiyorum  deyip çağlara sarıldım çağlar tabiki  şaşırdı

Bana  bakıp sen bana sarıldınmı benmi öyle gördüm dedi evet doğru gördün dedim ..Çağlar senin halen o çıkma teklifin geçerlimi..Tabiki istersen tekrar edebilirim  yok teşekkürler dedim.. Kabul dedim ..

Çağlar ayağa kalkıp seni seviyorum diye bağırdı...çağlar sen manyakmısın yaa diye ona bağırdım....senin yüzünden ben manyak oldum...Ve 3 gün bitti .. tatile gidiyorduk otubüse bindik 2 saat sürdü yolumuz ..indiğimizde dördümüzde derin bir nefes aldık ben simanın koluna girdim ...çağlarla,tuna arkadan bağırıyorlardı bizeohh siz ko kala girin biz böyle sap gibi arkanızdan bavullarını taşıyalım ... sima hiç dinlemeden yürüdü sonra zaten  gelmiştik biz simayla 2 miz kalıduk odamızda erkeklerde beraber biz hazırlandık gittik kapılarına vurduk  hadi hadi denize gidelim biran önce diye bağırdık geldiler  hepsi denize girdi ben yüzme bilmediğim için güneşleniyodum ki çağlar gelip beni kucağına alıp beni suya   atıp suyun derinine attı ben çırpınırken çağlar gülüyodu yalandan yaptığı zannetmişti sima çağlara bağırıyordu o yüzme bilmiyo gerizekalı diye çağlar beni çıkardığında yarı baygındım.. uyandığımda  sima başımdadı ..çağlar gerizekalısı nerde dedim..içeri girdi sen napıyosun özürlü aptal şey yüzmeyi bilseydim ben gendimde girerdim yani dedim.Çağlar özür dileyip çiçek verdi bana.saol yaa hayatımda içmediğim suyu içtim ..Tuna  bana bakıp güldü..ceyda sen ne hallere düştün böyle ..sorma be knk dedim . beni odaya çıkardılar yatttım ..  odaya özür dilemek için kocaman bir pasta yollamıştı .. bitanede gül vardı oda sima içindi sima arayıp teşekkür etti bende arayıp teşekkür ettim...

5 günümüz bitmişti .eve döndüğümüzde  annem hemen sarıldı kızım sen boğulmuşsun duyduğuma göre dedi ... ve anne iyiyim dedim güldüm...

sabah okula gittim çağlar hakanla konuşuyodu ne oluyo diye bağırdım ama bişey demedi .. söylermisiniz ne konuşuyosunuz..Çağlar sana  yaptığının hırsını alıyorum dedi hayır böyle bişey yapamayın bitmiş bir  olay  ..Altay çağların  arkadaşıydı bakıp ne oluyo abi yaa gine kavgamı var dedi bizim sınıftaki ayaklı  gazete  elif geldi ne duyduysa tüm okula yaydı geri zekalı ....çağlar boşver deyim derken hakan bana bakıp sen bu  piçlemi çıkıyosun dedi  çağlar artık dayanamamıştı  hakana kafıyı gömdü  millet ayıralım derken kavga iyice büyüdü müdürler,müdür yardımcıarı ayırmaya çalıştılar  ama  zor oldu .. idareye hep birlikte gittik kavganın sebebebi ben olduğunu duyunca sertan hoca  kahkaha attı tüm öğrenciler sertan  hocaya baktı. Ceyda sen yani bana biraz acayip geldi ..Hocam bende kızım dedim Hakan ordan senmi dedi.Çağlar yumruğu geçirdi ikisininde suratları mos mor olmuştu .Ceyda sen yukarı çıkabilirsin dedi sertan hoca..benle beraber gizemi ve ranayıda gönderdi...çok merak ediyodumki hoca beni çağırdı içeri bombaş ama kapını önü doluydu sertan hocay mustafa hoca bana dönüp Çağlardan veya Hakandan şikayetçimisin dedi hakan bana bakamıyodu ama çağların gözleri gözümdeydi sertan hoca yalandan öksürdü hadi kızım karar ver dedi..Ben hakandan şikayetçiyim  çağlar konuşurken  gelip laf atıp çağlara vurdu ..

tamam Ceyda çağlar sen çık hakan ve ceyda sen kal dediler ..hoca  hakana kaç gün ceza verelim dedi bende 5 gün dedim tama kızım sende çık dedi ben çıkar çıkmaz çağlara sarıldım ve ağladım sakın bir daha bunu  yapma aptal şey dedim ...Söz veriyorum sana bir daha asla dedi....

sizleri çok seviyorum bugünkü çok karmaşıktı farkındayım... :))))<3

Her  Fırtınanın Sonunda Bir Aydınlık Vardır...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin