Zil...

22 1 0
                                    

Ben dışarıya çıkıp otururken arkadan biri gelip beni dürttü ne oluyo ya diye arkamı döndüğümde çağları gördüm ne bağırıyosun yaa senle  konuşmamız yasakmı dedi yoo niye yasak olsun dedim ozaman neden kaçıyosun benden dedi... sen beni rezil ettin o yüzden yanına yaklaşmak  istememiyorum dedim.. ben seni nasıl rezil ettim yaa..  Okulun ortasında çıkma teklifi  ettin ve benimle dalga geçtiler tam 3 ay ...  Ceyda bugün senle barışmak  için yarım saatlik tenefüste beraber yemek yiyelimmi  dedi ve ben olur dedim ve görüşürüz değip kaçtım..oradan.

Sima

-Ceyda   hayırdır benden habersiz marotona katıldında benimmi haberim yok  ?

+salakmısın kızım sen yaa  çağlarla konuştuk..

-eeee

+nee ee beni  tenefüste yemeğe çağırdı  bende olur dedim o anlık...

-ne yani gidmeyecekmisin 

+bilmem   gidiyimmi 

-git bence

Tam sınıfa yürüyodumki  hademe yerleri yeni silmiş ama ben fark etmedim tabelayıda görmemiştim koşarak ilerlerken  yere kapaklanırken biri beni tutu  kafamı kaldırdığımda çağlar beni tutuyordu  kucağından kalkarken teşekkür ederim dedim... Benden kurtuluşun yok ceyda dedi ne diyosun aptal dedim .. Ceyda benimle çıkacaksın eninde sonunda dedi .. hadi canım dedim...

Tuna 

-Ceyda  simayı gördünmü

+evet dedim 

-nerde  hemde senin rengin neden değişti diye sordu 

-ne yapacaksın sanane 

+söyle işte yaa adamı meraktan öldürme 

-off tam  yere kapaklanıyordum çağlar beni tuttu  

+İnanmam

-İnan canım 

+Büyük  ilerleme var o zmn ...

Bunu inşallah beğenirsiniz  3. bölüme bayılacaksınız.. <3 :)))))

Her  Fırtınanın Sonunda Bir Aydınlık Vardır...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin