Rozdział 1

33 0 0
                                    

12 lutego

Jak się obudziłam czułam że coś się dzisiaj wydaży . No i tak było . Ubrałam sie zrobiłam lekki makijaż i wyszłam do szkoły .
Rano byłam smutna bo moja BFF zachorowała ;-; ,,, ale zobaczyłam takiego chłopaka z drugiej gimnazjum uświadomiłam sobie że go kraszuje . Cały dzieñ obserwowałam go ale on nawet nie zwrócił uwagi .

26 lutego

Po dwóch tygodniach napisałam do niego . a on mi odpisał pisaliśmy ze sobą o wszystkim nawet o takum jednym odpale w szkole . Pisaliśmy razem przez trzy dni .
Trzeciego dnia chcialam do niego napisać a tu ....!!
~ta osoba nie odbiera obecnie twoich wiadomosci ... ;-;
Zaczęłam płakać . Moja siska mówiła mi że mój kolega gadał z kraszen i krasz mówił mu że ja do niego pisze a kolega powiedzial mu ze pewbie sie zakochalam i wtedy on mn bloknął...
Ja nie wiedziałam dlaczego ? Czemy ? I za co ? ...

27 lutego

Wracam ze stołówki . Nabrałam odwagi żeby powiedzieć kraszowi "hejka" ale jednak njiee...
ZOBACZYŁAM JAK KRASZ PRZYTULA SIĘ Z INNYM CHŁOPAKIEM ;-; I SZLI ZA RĘKE ;-;
Serce mi pękło myślałam że sie zabije ... Przepłakałam wszystkie lekcje .

1 marca

Po dwóch dniach troche się ogarnełam i stwierdziłam że nie moge o nim cały czas myśleć ... I zaczął mi się podobać taki jeden brunet ode mnie z klasy .
Po południu poszłam na spacer z pięcioletnią kuzynką . Zaczełyśmy się  ścigać do ŻABKI .. Kuzynka wygrała ;")
Ja wbiegłam druga nie chcąco wbiegłam na jakiegoś chłopaka , spadliśmy . NAGLE ZAUWAŻYŁAM ŻE TO MÓJ KRASZ (TEN GEJ) . Ja zaczęłam go przepraszać on że spk i wogule . Rozeszliśmy sie każdy w swoją stronę .

2 marca

W szkole krasz nawet na mnie się nie spojrzał udawał nadal że mnie nie zna i wogóle ;"( .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Co dziennie bedę wrzucać takie krótkie rozdzialy tylko dzisiaj jest wyjątkowo długi ;D
I ta historia jest na "faktach" dlatego co dziennie bedą rozdziały :P

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 02, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

My story 💞💞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz