Sabah alarmın lanet ettiğim sesiyle uyandım . Nasi bi sestir o ya ? Alarma baktığımda saatin 5 olduğunu anlamam 10 dakika sürdü . Yani uykudan gözlerde açılmıyor ki ! Bide acaba hangi akıl hastası alarmla oynadı acaba ! Kesin Aras'tir . Dün gece mirayla buradaydilar . Korku filmi izleyince tabi miray hanım korktu gecenin 1 inde gitmeye . Korkum biraz geçsin diye 02:30 a kadar oturduk. Şimdide bu alarm sabahın köründe cinlerimi tepeme attırdı ! Bu düşüncelerden sıyrılıp duvarla bakismamizi yarida kesip yataktan kalktım . Yuzumu yıkamak için banyoya giderken hem uykununverdiği ağırlıkla hemde sakarligimdan banyo halısına takılıp düştüm. Sabah sabah bi bu eksikti . Başımmm ne kadar aciyoo ! Hemen yüzümü yikadim. Üstümü değiştirip saçlarımı ördükten sonra asagiya mutfaga indim . Hizmetçiler gelmediği için kendim birşeyler hazırladım . Annemler de uyanmamış .hemen hazirladiklarimi atıstırıp dışarı çıktım . Ve okula yol aldim . Yolda fırından birşeyler alıp okula girdim . Kimse yoktu daha . Aldıklarımı yiyip sırada oturmaya devam ettim . Ve benimle uğraşan o benden daha zengin havalarindaki sarı çiyan geldi . Sarı ciyan dediğine bakmayin . Civciv gibi ten rengi var da ondan . Selam bile vermeden sırasına oturdu ve telefonuyla uğraşmaya başladı . Ve ardından miray geldi . " oo beste hanım erkencisiniz hayirdir sizi hic bu kadar erken görmemiştik buralarda " bende ona laf sokmak için " dünkü izlediğimiz korku filmi yüzünden gözüme uyku girmedi " çünkü korku filmi izlemek onun fikriydi . "Beste ne bileyim ben onun o kadar korkunc olduğunu " dedi sürati aşık bu ifadeyle . " Aman boşver kanka gel yanıma "dedim onun bu yüz ifadesini görünce . "Ee aras nerde" dedim . Merak ettim o erken gelirdide . " nasi yani gelmedimi o buraya " dedi . " Yolda onunla karşılaşmıştık okula gidiyorum dedi hizlica yanından geçip gitti . Bi haller vardı onda da anlayamadım " dedi . Ders başladı ama aras yok . Nerde bu cocuk . Derken sınıfın kapısı tikladi ve içeriye burnu kanayan saçı dağınık aras girdi . Nolmus buna böyle? "Aras !"
_ _ _ _ _
Selam millet . Medya Beste. Biliyorum bolum çok kısa oldu . Sonraki bolum uzun olucak . Ve lütfen vote pleaseee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kin
Teen FictionÜnlü bir ailenin kızı Beste KARATEPE. Ve o aileye kin besleyen başka bir aile . Yeni bir okul . Bakalım Beste ' yi neler bekliyor ?