¥~παρτ 1~

20 3 3
                                    










Ντινννννννν
Εμ τι αλλο να ειναι. Για μαντεψτε. Το τοσο υπεροχο ξυπνητιρι μ. Αυτο το τοσο υπεροχο μηχανηματακι πιυ μ κανει την ζωη κολασει καθε πρωι. Δλδ και σε ποιον δνε την κανει....
Κοιταω την ωρα.
Ιιιι θα αργισωωω!


Σηκωνομαι  γρηγορα γρηγορα, βουρτσιζω τα μαλλια μου και τα αφηνω κατω,  βαζω ενα ασπρο μαντελονι τζιν με σκησιματα και μια μπλουζα μαυρη με ασπρα γραμματα που γραφει"black is my happy colour"

Κατεβαινω κατω. Εκει ειναι η μαμα μου. Περνω γρηγορα ενα κρουασανακι με σοκολατα που τοσηη ωρα με περιμενενουν και φευγω. Η Νεφελη με περιμενη απ'εξω:

Νεφ- Ελα μωρ που εισαι τοση ωρα?? Ποσα κρουασανακια εφαγεςς??

Εγ- Οσα εσυ ποτε σαν την αλλη φορα..(και σκαμε και οι δυο στα γελια) αντε.. . ασε τις πλακες γτ εχουμε αργησ και βλεπω καμοια απουσιουλα πρωτη ωρα πρωτη μερ!

(ααααα δεν συστηθηκα! Με λενε Χριστινα και 16...σε λιγους μηνες θα γινω 1777😍 (17 μην το παρακαν 😸), και η Νεφελη ειναι η κολλητη μ (😈), επισης 16).

Στον δρομο για το σχολειο το μονο που λεγαμε ηταν για ενα νεο που ελεγαν τα παιδια οτι μπορει να ερθει ενας καινουριος... Και πραγματικα ολοι ηταν πολυ περιεργοι να δουν πως ειναι

...

Φτασαμε στο προαυλιο, περπαταγαμε γρηγορα και φτασαμε στις αιθουσες.
Εγω μπαινω μεσα... Ευτυχως δεν αργησαμε...ουφφφ!
Καθομαι στην θεση μ... Δυστηχως δεν ειμαι ιδιο τμημα με την Νεφελη και με τις αλλες... Αλλα θα επιβιωσω😂😸...
Και μπορει να με βαλουν να κατσω και με κανεναν ομορφο... Που ξερεις...

Χτυπαει το κουδουνι

Ολοι καθομαστε στα θρανια...

Μπαινει ο καθηγητης...
Μας μιλαει για λιγη ωρα για τα απαραιτητα και να μην κανουμε φασαριες... Και να ειμαστε υσηχοι.... Και γενικα μλκιες😸😈😁
Σιγα μην τα ακουγε κανενας...

Χτυπαει η πορτα.
Ευτυχωςςς μας εσωσε οποιος και να ηταν... Ανοιγει η πορτα... Και μπαινει ενας....
ΝΤΑΝ ΝΤΑΝ ΝΤΑΝ!

Ενα αγορι.... Δεν ηταν και τοσο ωραιος  βσκ....
Δδν νταξ λιγο ομορφος... Ολα οσα σκεφτομουν πριν.... Πανε... Καμια σχεση.... Ε... Ααα κριμμ... Κλ υγεια..

Καθηγητ- Ααα το ειχα ξεχασει. Παιδια απο εδω ο καινουριος σας συμμαθητης, ο.... Πως ειπαμε το ονοματακι σ?

Αυτος- Νικολας

Καθηγητ- Ααα νν! Λοιπον αν του φαιρεστε κλα( και μπλα μπλα μπλα..)...(τουλαχιστον χανουμε μαθημα..) Πηγαινε κατσε διπλα στην Χριστινα..

You are the poison i need? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora