04

349 26 0
                                    

" hah omma ??! " . Kata Mark dengan mengejut . Badanku diangkat oleh Mark . Lalu diletakkan di atas badanya .

Kreakk .

Mark tengah menjamu selera dengan kiss nya . Jantungku berdegup . Dengan rakusnya .

" nah susu utk Mark " kata Puan Min Jung lalu terngaga melihat aku dan Mark tengan part Kiss .

Dengan baju ku terkoyak di atas bahu . Cause Mark koyakkan sikit supaya nampak sikit macam real .

" mianhae kacau . Mama lupa yg Mark dh kahwin ." Kata omma lalu seraya keluar dari bilik dengan pantas .

Setelah omma keluar dari bilik aku dan Mark . Mark menghempas aku ke bawah . Aku jijik ofc la .

" aku terpaksa okay " kata Mark lalu menyambung tidonya .

Badanku sakit . Aku menuju ke almari ku . aku menukar baju ku kepada black T-Shirt .

Aku menyambung tido .

--

Keesokan pagi ++

Aku menyediakan minuman utk Puan Min Jung . Kedengaran tapak kaki Puan Min Jung turun dari ank tangga .

" selamat pagi Puan Min Jung " kataku lalu bow dihdapannya .

" selamat pagi shuna . Shu tolong jangan panggil Puan Min Jung . Panggil Omma " jwp Puan Min Jung .

" nae . Omma " balasku serta memberikan satu senyuman .

" shu ? " soal Omma lagi .

" nae Puan . Eh Omma "

" omma dh sediakan rumah utk kamu berdua . "

" HAH ? om-ma "

Aku hanya mampu tercenggang . Seseorang menyapaku dari tangga . Siapa lagi , Mark lh .

" okay lh tu . Omma bagi rumah . Macam nak sopan pulak tk nk tidur dengan suami . " kata Mark .

" em em . Okay omma " balasku .

Mark menuju ke sebelahku . Lalu tangannya gatal mengiringi pinggang ku . Halah lakonan je tu . Depan mama sandiwara .

" mama tk sabar tunggu cucu mama ! " kata omma .

Aku hanya mampu tersipu malu . Aku melepaskan tangan Mark di pergelangan pinggang .

" takpa omma nanti Mark bagi anak " jwp Mark .

" petang nanti kamu berdua pindah dekat rumah okay ? "

" emmm om-ma ... "

Belum sempat kata² ku habis Mark sudah menyampuk . " boleh omma sekarang pun boleh " .

Amaklumlah dia nak seksa aku .

" omma nak keluar dulu . "

" okay mama " balas Mark .

" nae anneyeong " kataku lalu bow dhadapan omma .

Selesai sahaja omma pergi ke Syarikat ' TQ Group ' .

" neraka akan datang shu shu " kata Mark kepadaku .

Aku hanya terpaku dengan kata katanya tadi .

--

Aku keluar dari kereta seraya mengeluarkan beg beg yg di isi baju baju .

" kemas rumah nanti ! Aku keluar dengan Hyuna dulu " kata Mark lalu meninggalkan lorong rumahnya .

Aku hanya mampu bersabar apabila dengar kata ² Mark tadi . Lantas aku menyimpan semua beg di dalam bilik .

Boring en ") . Tiada kawan tiada org nak cakap .

Aku buat la apa yg Mark suruh . Susun rumah kemas rumah .

--

Selesai sahaja kemas rumah . Aku rasa nak jalan² hirup angin petang² ni .

Aku mencapai fhone ku diatas meja ruang tamu . Aku menekan punat lalu mesej Mark yg tengah jalan dengan lintah .

From : Shuna
To : Mark

Shuna - Anneyeong . Shu nak keluar dulu nanti kalau nak makan shu dh sediakan makanan .

           sending message •••

                        Mark - halah pegi jalan jelah aku tak kesah pun ! Dh takyah chat aku .

Shuna - nae arraseo

———————————————————

Aku menutup telefonku . Aku seraya mencapai kasut converse bewarna kelabu .

nak jalan kaki or basikal ?

Pikir

Pikir

Pikir

Jalan kaki jelah . Dapatla turun 1 kg berat badan .

--

Aku menuju masuk pintu utama kedai ' 7 ELEVEN ' . Seseorang yg pulak terlanggar aku sampai nak jatuh .

Eceh drama la pulak .

Sempat lelaki tu tangkap aku dari jatuh . Rambutku yg diikat tadi terbuka . Makin cantiklh lahai .

" shu shuna ? "

Sapaan lelaki yg macam aku kenal .

TBC~


±± Isteri Simpanan [[ MARK TUAN ]]Where stories live. Discover now