merhaba kızlar uzun bir aradan sonra geldim :):)
2.7 k okunmuş çok teşekkür ederim .* uzatmadan başlayalım :):).:)
tarz olmak cool olmak sadece açık kızlara özgü birşey diyemeyiz kapalı olup çok cool havalı kızlar var :):)
öncelikle cool olmak nasıl davrandığımız nasıl hareket ettiğimiz vb seylere bağlıdır gerisi sonra gelir tesettürlü kızlar öncelikle hareketlerinize dikkat edin bu sadece size değil her kıza bir tavsiye :) giyinişe gelelim birazda <3tabiki en dikkat çeken eşarptır ve şaldır ben kendi düşüncem olarak şalı daha çok yakıştırıyorum tabiki herkesin fikri ayrıdır bazı kızlara şal bazılarına eşarp yakışır :) eşarp ve şalda çok desen kabalaştırıyor ve yaşınızdan büyük görünmenize yol açıyor daha çok mat ve düz renkler kullanılmalı:) giyinişe gelirsek isee tesettürlü kızların hepsi değil ama çoğu hemen hemen adabına göre giyinmemekte eşarp takıp tayt gibi pantolon giyenler var tabiki bunlar bazıları adabına endamına göre giyinen ve oldukça cool görünen kızlarda var :)eğer tesettürlüysek gerçekten hakkını vermeliyiz kapanmak için kapanmamalıyız giyinişimizle olsun hareketlerimizle olsun hakkını vermeliyiz.. mesela çok dar pantolonlar tercih edilmemeli fakat vazgeçemiyorsak dar pantolunun üzerine uzun tunikler tercih etmeliyiz fakat ispanyol paça pantolon tercih edersek tunik giymek zorunlu değildir fakat fazla vücüt hatlarımızın belli olmamasına dikkat etmeliyiz... eşarp ve şalda ise renkleri söyledik geriye önemli olarak topuzunuzu lütfen çok şişirmeyin bazıları okadar şişiriyorki inanın güzel değil kötü görünüyor :( kendi saçınız kalsın eğer kısaysa saçınız eşarp tokaları kullanın....:) son kez hareketlerden bahsedersek mesela bazıları gibi eşarplı olduğu halde oynayıp bacağını kaldırıp sıraya uzananlar var ve en kötüsü küfür edenler var bu sadece kapalı kızlara değil herkese yakışmayan şeyler :( tabiki kapalı kızlar şunu yapmasın şunu yapmasın demiyorum zaten dmeyede hakkım yok ama kapalı kızların yaptığı kötü hareketler toplumda daha fazla dikkat çekmekte o yüzden az dikkat :) sakın ha bunun içinde hiç hareket etmiyeyim ben kapalıyım diye birşey yok herkes özgürdür hareketlerinde futbolda oynarsınız dansda edersiniz ama hepsi yerine göre :)
yeni bir bölüm için tavsiye istiyorum nasıl bir konu ıle ilgili, tavsiye istiyorsanız mesaj atın anında mesaj anında samimiyet :) :) :)
not : canım okuyucum için yazılmış bir bölümdür :) Y-Mizu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cool Olmak
Roman pour Adolescents🐼Okulda cool olmak istiyorsan herkesin sana dönüp bir daha bakmasını istiyorsan hemen gel buraya🐼 Liseye yeni baslayacaksan geç kalma bu tavsiyeler sana göre 🐼🐼