Festival seizoen

129 5 6
                                    

"Lies, schiet op, de jongens zijn er bijna!"Ja ik kom, staat dit leuk? "Ja toe, we moeten gaan. Make-up doen we wel in de auto." Tring tring tring! " Ah daar zal je ze hebben." Hey Mike," "Hey Lies, zin in vanavond?" "Ja zeker wordt LIT." "Hey Bart" zegt Lotte verlegen. Bart en Lotte zijn net een paar weken samen, super leuk koppel hoor maar Lotte is gewoon een beetje verlegen geworden." Laten we gaan." Als we aankomen op het festival halen we eerst even snel een drankje, Lies en ik zijn 16 dus eigenlijk mogen wij helemaal geen drank maar gelukkig zijn we vaste klant in het festival seizoen." "Wat willen jullie drinken, vraagt de barkeeper." 1 Passoã jus, wat wil jij vraagt Lotte. "Doe maar een berenburg cola en voor de mannen 2 bier. Proost op een nieuw festival seizoen, proost! "Hey ik heb gehoord dat Martin Garrix vandaag hier speelt." "Ja zoiets had ik ook gehoord. Weetje anders kijken we even op het rooster. Kijk hier staat het zegt Mike in de Main stage om 00.00 uur. Daar moeten we bij zijn." Hey Bart" zegt Lotte verlegen heb jij misschien nog wat van die snoepjes mee genomen? "Ja, welke wil je? Een hartje of een sterretje of natuurlijk allebei lacht Bart uitdagend. "Doe mij maar een hartje lacht Lotte terug." Komt voor elkaar!" Bart geeft Lotte een zoen en het hartje is binnen. Nu kan het feest echt van start. "Wij gaan alvast, zegt Lies. Komen de tortel duifjes straks ook? "Ja hoor we komen er zo aan." "Eindelijk even tijd voor ons alleen. Nog iets gedaan." Vraagt Mike." Behalve een hele mooie zonnebril uit de bijenkorf gestolen niet zo veel."" Wat ben je toch ook weer een badgirl liefje." "Haha weet ik. En heb jij nog wat gedaan?" "Uhm, ja daar wou ik het even over hebben..""Wat?" "Nee laat maar. Ik haal een drankje blijf hier lief. Één wodka voor mijn meisje. Hier een wodka daar word je wat losser van. Laten we naar de Main stage gaan. "Ik kreeg net een berichtje dat Lotte en Bart daar ook al zijn."

Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden, en mij willen gaan volgen. Ook zou ik het super tof vinden als jullie een reactie achterlaten En op mij stemmen.

Xxx Rosalie

Bad bad girls!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu