de dag naar het festival

20 2 3
                                    

 bij Lotte thuis

Piep piep piep!  ik kijk op de wekker, oh nee shit het is al 9.00. Ik sprint mijn bed uit. En daar is ie dan de kater van gisternacht. Het voelde als een Migraine maar dan 10 keer erger. Ik probeerde te lopen maar alles draaide." Lotte ben je wakker!" Oh nee mijn moeder mag me nu echt niet zien. Wat moet ik doen? Zeggen dat ik ziek ben of doen als of ik slaap. Ja ik ben wakker. "Kom je?" "Mam ik voel me niet lekker." "Oh, wat heb je dan?" Hoofdpijn maar dan weet ze direct wat het is.  Ik ben je weet wel mam. "Maar liefje dan moet je gewoon naar school dat weet je toch?" "Ja normaal doe ik dat ook maar ik heb heel erg pijn aan mijn buik." Aah! "Oke voor deze keer meld ik je ziek, maar niet vaker anders kan ik elke maand blijven bellen." "dankje mam hou van je".  Ik ga slapen trusten.

bij lies thuis

"Wakker worden Wakker worden Wakker worden."  Ik zie mijn broertje voor mijn bed staan met één pan in zijn hand en een pollepel. "Levi ga weg!" Ik sta op en jaag hem weg maar voor dat ik het weet val ik weer neer van die enorme dreun die mijn hoofd binnen klapt. Het lijkt wel een orkaan. Jij ook hallo Kater denk ik. Ik loop rustig naar de deur. Op de gang ligt namelijk de verpleeg doos. En toevallig weet ik dat daar ook asperintjes in zitten. Ik pak het koffertje en loop er mee naar de badkamer. Wat een stank. Oh nee, ik heb zitten kotsen vannacht en niet een beetje ook. Ik zie de oranje drap liggen op de grond. Ik kijk op de klok oh nee het is al 9.00 uur. Ik moet gaan! Levi ik geef je 20 euro als jij het opruimt en niks zegt?  "oke." "Ik sprint op de fiets." Net voor dat de bel gaat loop ik rustig de klas binnen. "Lies jij ook goede morgen daar achter is nog wel een plekje vrij".  Ik ga snel zitten ik zit naast Soof. Ook wel de muts van de klas. "psst". Je was gister echt lekker. Hoor ik achter me. Ik kijk Mike aan. Ik begin direct te blozen. Trinngg, TRinngg! Yes eindelijk pauze. Ik loop naar mijn kluisje. Voor mijn kluisje staat Mike al op mij te wachten. Hij zet zijn hand op het kluisje, en de andere legt hij op mijn middel. Hij zoende mij en liep weer  verder. 

Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden. En mij tips geven voor wat ik beter kan doen. Voeg dit boek toe aan je bibilotheek. EN STEM!

XX Rosalie.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 25, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Bad bad girls!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu