2.nodaļa.

34 6 0
                                    

Es apsēdos uz atpūtas krēsla un vēroju svinības.Uz grīdas bija novilkta aukla nākamajai aktivitātei un es izlēmu aiziet ieelpot svaigu gaisu.Es biju gandrīz pie balkona durvīm,bet manas kājas sapinās un es nokritu.Es sēdēju zemē dažas sekundes un no aizmugures dzirdēju balsi,"nav veiksmīga diena?".Šī balss bija pazīstama un es pagriezu galvu uz balss pusi.Tas bija Vlads.Šoreiz bez izstrumentu kastes un darba kombenzona,bet uzvalkā."Palīdzēt?",viņš man iečukstēja ausī,bet es neko neatbildēju."Es esmu gatavs aizmirst šo gadījumu,ja Tu padejosi ar mani.",viņš maigi teica un bija noliecies pie manas sejas.Vlads mani piecēla no grīdas un uzlika savas rokas uz maniem gurniem.Es uzliku savas rokas uz viņa pleciem..
Mēs dejojām dažas minūtes un es sapratu,ka mūzika neskan un visi uz mums skatās."Vlad.",es klusi teicu."Jā?",viņš atbildēja man pavisam maigi."Man šķiet,visi skatās.",es teicu ar manāmu izbrīnu."Ejam.",Vlads man iečukstēja ausī un vilka līdzi uz gaiteni.Gaitenī neviena nebija un Vlads pievilka mani sev tik tuvu,ka es dzirdēju viņa sirdspukstus.Viņš pasmaidīja un es nosarku..Vlada lūpas skāra manējās un līdz skūpstam atlika tikai sekundes attālums..Es atrāvos no viņa skavām,bet viņš..
...viņš neļāva man izrauties un noskūpstīja..Es jutos kā bērns,kuram tiko uzdāvināta konfekte."Man šķiet,es Tevi mīlu..",es bailīgi teicu un novērsu skatienu."Ko?",Vlads pārjautāja."Neko",es atcirtu un skrēju prom.Vlads saķēra mani aiz rokas un teica:"Es dzirdēju,ko Tu teici,bet es to gribēju dzirdēt vēlreiz.Tu vari,to atkārtot?"."Es Tevi mīlu.",es skatījos viņa zilajās acīs,bet tās nebija tādas kā iepriekš.Tagad bangojošajās acu zīlītēs bija iezagusies dzirkstele."Es nevaru pieņemt Tavu sirdi,",viņš teica,"es esmu...."es esmu precējies..." Tagad mēs bijām mainītās lomās-es mēģināju pārķert Vlada skatienu,bet Vlads novērsās."Bet skūpsts?",es jautāju,bet nu jau ar nesavaldību."Piedod...",viņš man pazemīgi teica un aizgāja.Es paliku gaitenī.Viena.Un no manām acīm plūda asaras.Es apsolīju sev-es nekad vairs nemīlēšu,NEKAD!

Jūtu virpulī.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant