💏💑💌💘💞💖💕💓💗💔💌💑💏

13 4 1
                                    

Onu orada bırakıp gidemezdim hala sarılıydık birbirimize "s.seni seviyorum. Javvad"
"Bende seni seviyorum meleğim" babamdan sonra ilkkez biri bana meleğim demişti kız bizi ayırdı "çık çık a.ayrıca zayn ne dediğinin farkındamısın o k.kızı nasıl seve bilirsin BEN VARKEN " yapma sen zayn misin s.sen zayn misin
"Hayır gigi ben seni önceden seviyordum ama şimdi bakıyorumda tam bi rezil gibisin kendi kuyumu kendin kazdın" "sen beni seviyordun" "evet eski sayfaları açmasakmı" " s.s.en zayn misin😯" "bunu bilmiyo muydun ayyyy acıdım zayn sevgilim niye söylemedin sevgiline acıdım bebeğim " dişlerini sıktı ve elimi tuttu annemi aldım ve hep beraber eve girdik "niye bana söylemedin" "neyi" "adını" "üzgünüm" "tamam iş işten geçti ben burdayım ve görüyorum sen de burdasın/ellerimizi gösterdim\ve elimi tutuyosun ben ben çok mutluyum hemde çookkk"   "anneme koşarak sarıldım ama o bana kızgındı "anne ne oldu" "bana niye söylemedin "  "s.söyliycektim gerçekten üz-" "nasıl tanıştınız" zayne baktığımda şaşırmıştı benim gibi "anne ciddimisin"
Akşam
Herşeyi anlatmıştık "a"dan"z"eye ve evlenmemizi istemişti "anne ciddimisin" "gayet ciddiyim" "bayan rose ciddisiniz dimi" mutluydu gülüyodu koluna sarılıp omzuna yattım ve anneme baktım "anne seni seviyorum" zayn bana dönüp tek kaşını kaldırdı ya beni dermiş gibi bi hali vardı yanağını öptüm "senide seviyorum bay ilgi manyağı" "galiba evet ilgi manyağıyım" "💟seni seviyorum" "bende seni "

♥KÖR KÜTÜK♥¤ZM¤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin