Bu gün o tiz alarm sesi ile kalktın. Hemen alarmı kapatıp kalktın ve lavaboya ilerledin. Yüzünü yıkayıp okul formanı giyip çıktın. Okula giderkende pastaneciye uğradın. Ordan bir tane bohça alıp okula giderek yedin.
Sınıfa girdin ve yerine geçtin. Ders biyoloji idi. Sen o dersi sevmediğin için kafanı sıraya koydun. Fakat kapı açılma sesi ile kafanı kaldırdın.
Hoca: Ah demek ki geldin. Çocuklar bu yeni arkadaşınız. Kendini tanıt lütfen.
SG: Tabii. Ben Min Yoongi arkadaşlarım bana Suga der. Siz bana Suga demeyin Normal ismimle seslenin. İyi geçinelim lütfen.
Hoca: Pekii. (Adın)'ın yanına geçebilirsin.
SG: Peki. diyip yanına geçti ve oturdu. Sen umursamayarak kafanı sıraya gömdün.
Uyurken biri seni dürtükledi. Yeni gelen Yoongi seni dürtüklüyordu.
SG: Yah uyan. Benden bile daha uykucusun. Hadi kalk okul bit- demeden ağzına elini koydun sus anlamında. Sonra eşyalarını toparlayıp çıktın.
Suga içinden '' Vay tam da bu benim tipim. Kesinlikle o benimdir.'' dedi.
Sende kütüphaneye gittin uyumak için uykulu uykulu ayaklarını sürterek yürüyordun.Sen kütüphaneye gitmek istiyordun ama ayakların seni sadece dışarı yönlendiriyordu.Tam merdivene geldin. Ayıldın ve normal bir kızmış gibi indin.
Parka gittin. Küçükken annenin seni Türkiye'de bindirdiği salıncağın resmen tıpa tıpı olan salıncağa bindin. Ayaklarınla hızlandırmaya çalışırken arkanda sertlik hissettin. Kafanı oraya çevirdiğinde sizin sınıfa yeni gelen Min Yoongi seni sallıyordu.
SG: Yah (Adın)! Seni seviyorum (tamam saranghae yazacaktım her türlü utandım ne bilim ilk yazşım galba). Benimle çıkar mısın? (Yüzüm kızardı. Böyle basit şeylere kızarmaya başlıyor.)
Doğrusu sende ondan aşık olmuştun. Ve bağırdın.
SEN:EVEETT!!! MİN YOONGİ İLE BEN SEVGİLİYİZ!!
Bir an salıncak durdu ve Suga önüne geldi ve dudağını öptü.
SON
Arkadaşlar dediğim gibi anca yaz tatilinde girebilirim. Ama bir yol bulup size yb atmaya deneyeceğim. Sizi seviyorum canım okuyucularımm. Saranghaee