Bu gün o rahatsız edici alarmın ile kalktın. Oflaya oflaya yatağından kalktın ve spor kıyafetlerini çantana koyup okul üniformanı giydin.Saçlarını salık bıraktın. En sevdiğin ayakkabıyı giyip çıktın. Herhangi bir pastahaneye (burada dişlerini fırçaladı da olcaktı orayı yazmaya üşendim) dalıp en sevdiğin çilekli keklerden alıp çıktın. Yolda otobüs durağında bekliyordun. Sende sıkılıp okula doğru yürümeye başladın.
Okulun popüler ve güzel sevimli kızıydın. Bir çok erkek sana çıkma teklifi etti.Ama hepsinin tipine bakarak hayır dedin. Bakalım bugün hangi erkek çıkma teklifi edecek diye düşünürken araba korna sesi geldi. Tabii sen de korkudan sıçradın. Korna gelen yöne baktın. O çok tatlı çocuktu! Beyaz teni ile siyah saçları çok uyumluydu.Sen dalarken o konuştu;
''Yüzüme bakmayı kes de atla hadi. Biliyorum çok yakışıklıyım ama sen baka baka yüzümü eskiteceksin. Neyse atla arabaya. Aynı okula gidiyoruz.'' dedi. 'Ay amma egolu çıktı' diye düşünürken arabadan çıkıp kucağına alıp arka koltuğa oturtup şoför koltuğuna geçti. Sonra arabayı çalıştırdı.
Okula vardınız.Arabadan inmeden önce adınla seslendi.
''(Adın..) sen in beni bekle arabayı park edip geleceğim. '' sende tamam anlamında kafanı salladın.
OKUL ÇIKIŞI
Sıkıcı gün geçmişti. Çıkışta o seni alan çocuğu beklemek için dışarıda ki banklardan birine oturdun..Uyuya kalmıştın.
SUGA'NIN AĞZINDAN
Okul çıkış saati çaldığında sıramdan kalkıp camdan dışarıya baktım. Sabah karşılaştığım kız oturmuş uyuyordu. Belki beni bekliyordur. Hızlıca çantamı toplayıp paltomu elime alıp koşarak sınıftan çıktım. Onun yanına geldiğimde arabanın anahtarını çıkarttım ve adını bilmediğim kızı kucağıma alıp arabama koydum.
Şoför koltuğunun yanına oturturdum. Emniyet kemerini bağladım. Sonra kendi yerime geçip emniyet kemerimi bağlayıp arabayı çalıştırdım.Onun evini bilemediğim için evime götürdüm.Yatağıma koyup yorganı üstüne çektim ve aşağıya inip kısık sesle tv izledim.
SENİN AĞZINDAN
Gözlerimi açtığımda garip bir odadaydım. İlk sağıma ve soluma baktım fakat başka odada olduğumu anladım. Camdan dışarıya baktım kalkıp.1.katta olduğumuz çok belliydi. Camı açıp yatağın kenarındaki çekmecenin üstündeki telefonumu aldım ve kağıt kalem aldım. 'Ben gittim. Numaram bu: 05*********. Beni ararsın belki adı bilinmeyen. Görüşürüz!' diye yazıp camdan atladım. Son hız evime koştum. Derken bir an yolda durdum. Çantam ve paltom yoktu! Kahretsin!
DEVAM EDİCEK