Caleb

45 4 1
                                    

Jeg gikk bort til mamma og gutten.
Han så litt tøff ut han hadde tatoveringer på armene.
Han var veldig blek å hadde svart hår å blåe øyne og ein piercing i leppa.
Vanligvis ville mamma ha sakt at jeg skulle holde meg så langt unna han så mulig. Jeg så litt nysgjerrig på de han sa: Hei jeg er Caleb. Han sa det på ein litt rar måte som om jeg skulle ha vist det. Hei jeg er Wengie. Sa jeg litt nervøst.
Jeg bor rett over gata viss dere trenger noe mere hjelp. Sa han å gjekk.
Mamma sa: Okey ha ein fin dag. Jeg bare så rart på henne.
Jeg gjekk inn på rommet mitt igjen å bynte å dekorere rommet.
Når jeg var ferdig var jeg så utslitt at jeg bare kasta meg på senga å sovna.
Mamma kom inn å sa: Du har 10 min på deg til å hoppe inn i bilen.
Jeg hoppa ut av senga å fant det jeg hadde på meg på første skoledag på den andre skolen. Det var noen shorts og ein mage top.
Jeg sprang på bade børsta håre mitt, tok telefonen å spurta te bilen.
Mamma slapp meg av og jeg gikk mot inngangen.
Jeg var nervøs. Jeg fortsatte å tenkte på hvor klassen jeg skulle i var. Da jeg plutselig så......
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sorry at det ble litt kort skriv i kommen viss  du synest det er spennene å om jeg skal fortsette. Eller forslag til ting jeg skal skrive.

MagicWhere stories live. Discover now