Krefter?

34 6 5
                                    

Jeg tittet inn å jeg Caleb sto der å hadde flammer i handa si. Jeg sto der å til han snudde seg å meg. Jeg fikk panikk jeg løp bort te huse mitt. Jeg løp fortere enn jeg noen gang hadde løp, jeg hørte bak meg "Vent!" Jeg lukka døra å løste han fort.
Jeg hørte han banke døra. Jeg sprang opp trappene å gikk inn rommet mitt.
Jeg hørte døra bli låst opp å hørte fotskritt. Jeg åpnet vindue å hoppa ut. Jeg sprang ned den lange gata fort jeg kunne. Jeg skulle krysse veien men kom det ein bil. Det neste jeg husker er at jeg våknet opp sjukehuse. Caleb sto å ett bilde veggen. Han snudde seg brått. du er våken? Sa Caleb. Jeg stamma litt. J-ja. Jeg bare satt der å stirra han. Etter ca 10 min i stillhet sa han plutselig du har hjernerustelse. Med eit lite sukk. Hvor er mora mi? Sa jeg nysgjerrig. Hun kom er ikke du skal bu med meg. Sa han å bet seg i leppa. Hvorfor? Sa jeg fortvila. Jeg kan ikke si det. Sa han å snudde seg å veggen igjenn. Legen kom inn i rommet å sa at jeg kunne men måtte forbli sengeliggenes. Jeg ble trilt ut med rullestol. Han meg rart når han tritle meg til bilen hans. Dette er kiddnapping sa jeg plutselig. Han bare kjørte videre å sa ingenting til me kom te huse. Du har samme magi som meg. Sa han når vi kom framm til døra. Jeg spurte "Hva?" Men han sa ingenting. Når jeg kom inn jeg ein folkemengde som sto i ein ring hjerte mitt byte å pumpe fortere. Mora mi var i midten av sirkelen. Det var ein stjerne som var malt i golve. Det var mangen lys som sto overalt plutselig kom det ein gutt inn i rommet.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skriv i komentar felte viss dere vill at jeg skal skrive mere 😊

MagicWhere stories live. Discover now