💕MOCHA💕

167 16 6
                                    

Kim Jie ra Pov
"CAFE LOL"
"Bagi saya Mocha Ice satu. Take away yaa!

Order Kim Jie ra bila Sampai je dekat Cafe Fav dia. Sesiap je Mocha yang dia order dia terus keluar dari Cafe tadi.

"Kenapalah hari ² aku bosan 😥 hmm pergi rumah Chaeun laa.. Pagi² dapat kacau minah tu tidur kan best 😝

"RUMAH CHAEUN"
"Anneyeonghaseyo!! 'Jerit Jiera '

"Anneyeong " 'jawab omma Chaeun yang sedang menyiram pokok bunga rumahnya. '

"Aunty ! Chaeun tidor lagi ke? 😋 'Sambil makan buah apel yang ade atas meja di taman rumah Chaeun.

"Macam biasa laa Jiera " 'balas omma Chaeun. '

***Btw skip kejap author nak cakap pasal cast dalam ni!!

KIM JIE RA

💞Baru kehilangan ayah. Ayahnya meninggal kerana kemalangan jalan raya. Duduk dengan Omma , Unnie dengan adik adik dia. Dari keluarga yang sederhana.

💞 Tak ramai kawan. Ade sorang je kawan tu pun susah nak jaga.

💞Suka merendah diri.

💞Cuba cari duit nak sara family dgn adik².

💞Tak pernah jatuh cinta 😌

💞Cantik dan pandai bergaya

PARK CHAEUN

💓 Kawan baik Kim Jiera

💓Anak orang ketiga terkaya di korea selatan.

💓Gila² , Cantik dan pandai bergaya.

OK! Buat masa ni author dapat terangkan 2 watak je. Tapi kalau korang nak tahu dalam ff ni author letak semua k-idol so jom bace lagi!!!

"BILIK CHAEUN "
"Yaa bangunlaa Gemokkk!!! 'Jerit Jiera '

"Haaaa!!! Aku dah gemokkk!! 'Chaeun terus bngun dari tidur dan lihat dirinya di cermin '

"HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!! " 'Jiera gelak dengan rasa bangga dapat kenekan Chaeun 😂😂

"Kau ni kan!! Takpe ade hari aku balas! 😬
'Marah Chaeun.

*lepas Chaeun mandi.

"Hmm ada idea tak pergi mane harini? 'Tanya Jiera sambil pandang tepat ke muka Chaeun '

"Hmm harini Omma aku suroh aku pergi jumpa uncle aku dekat Bighit! 😌 ' jawab Chaeun '

"Ouhh!!! 😌😌 tapi kan Bighit tu ape? 😗
'Tanya Jiera lagi. '

"Haishhh tulah kau nak kate kuno ikot je fashion baru tapi masalah kau ni taknak amik tau pasal entertainment! 'Rungut Chaeun '

"Ehh ade ape aku minat ape tu big bang haa kira ok jugak lagu korea² ni! Maybe yang ko sebut tu group tak popular kowt! ' leter Jiera '

"Dahlaa kau nak ikot cepat! Aku kalau orang lambat aku tinggalkan 😜 'ugut Chaeun '

*laju Jiera bangun dari katil Chaeun.

"DALAM KERETA CHAEUN "

"Chaeun ni Uncle kau yang mane? 'Tanya Jiera lagi dan lagi! '

"Mane aku tau! Ko jangan banyak tanya erhh! 'Marah Chaeun sambil melihat handphone dia'

"Last² aku tanye! Soalan penting ni! 'Cakap Jiera sambil memandang muka Chaeun. '

"Haishhh ape? 'Bentak Chaeun'

"Kita pergi sini buat ape? " 'tanye Jiera'

"Hmm tu aku tak tau sbb omma aku ckp pergi je dia tak ckap buat ape! 😓' balas Chaeun selamba '

"Haa tula kau!! Bukan nak tanya omma kau! Haishh.." 'Marah Jiera. '

😏"alahh dtang jumpa uncle aku pastu balik! Bukan susah.. 'Chaeun balas lagi.

Ok guys! Ni bukan ff pertama tapi ni pertama kali publish so kalau first ni pasal friendship skit. So nak tau lagi macam mne diorang pergi bighit so pe lagi jom bace part baru.. Sorry slow update busy practical

SORRY NOT TODAY💕Where stories live. Discover now