💕SONGS💕

90 9 0
                                    

"Jiera jom lari kita pegi minum kat cafe bawah. Nak? " 'ajak V'

"Nak! Aku pun haus ni! 😳" 'balas Jiera'

***Sementara Jiera Jiera dengan V turun ke bawah. Chaeun dengan Rapmon pun naik ke bilik dance practice. Masa Chaeun naik ke sana dia tengok Jiera takde dengan V, tinggal dia dgn Bts yang lain je .So dia berbual dgn Bts yang lain.

"Chaeun " 'panggil Jimin '

"Yep! Nape? Eh dasyat la tak sure kau artis ke aku artis sbb ko tau name aku and aku tak tau name kau!😂" 'balas Chaeun sambil membebel'

"Hmm aku Jimin! Mane kawan kau tu? "
'Tanye Jimin'

"Tah! V Kidnapped kowt! " 'balas Chaeun Selamba.'

"Hmm ok. " 'balas Jimin'

"Asal ko tanye? Kau suka dia erh? " 'jeling Jiera'

"Haa mane ade! Aku tanye je mane tau sesat ke? " 'balas Jimin dengan perlahan, sebab gugup'

"Chaeun " 'panggil Jhope'

"Yes! Bro! Pehai? " 'balas Chaeun mcm dah kenal lama dengan Jhope. '

"Dengar cita kau ballerina duo kebangsaan? " 'balas Jhope saje menggugut Chaeun pulak'

"Sape cakap dengan kau? Jiera ke? " 'jerit Chaeun '

"Takla aku tau laa aku kan ramai spy" 'balas Jhope tenang'

"Stalker! " 'jerit Chaeun ke Jhope '

"Tak kisah lah kau nak panggil ape! Sekarang ni kalau kau bagus sangat cuba tunjuk skill kau! " 'balas Jhope sambil menggugut Chaeun"

SORRY NOT TODAY💕Where stories live. Discover now