💕MEAT💕

109 14 0
                                    

"Yelaa² aku diam. Tapi asal kau dok blakang skli? "  'tnye Chaeun selepas melihat dia sorang je yang duduk seat dpn skali. '.

"Alahh aku malu laa..  Sekejap lagi uncle kau datang dia duduk sbelah kau. ". 'Balas Jiera mengelak dari duduk depann. '

"Hmm yela Jiera " 'balas Chaeun dengan lembut '

***Selepas beberapa minit kemudian Pd nim membawa 7 orang lelaki yang Chaeun dgn Jiera tak kenal. Yang mereka perasan hanya 2 org iaitu lelaki yang pandang diorang mase sebelum diorang masuk bilik gelap dengan lelaki yang buat diorang pengsan iaitu Jin.
(Dalam cerita ni Chaeun dgn Jiera tak kenal sape bts) Pdnim masuk ke kereta dan duduk dkt seat sebelah Chaeun iaitu bahagian depan belakang driver.

"Chaeun duduk bahagian belakang ye! Sebab bts nak duduk " 'kata Pdnim pada Chaeun '

"Sape bts? " 'kata Chaeun sambil beralih ke belakang dan duduk dengan Jiera. " 'tanya Chaeun pelik '

"Asal kau duk belakang? " 'tanye Jiera pelik  😕'

"Uncle aku suroh duk belakang sebab dia kate Bts nak naik! 'Rungut Chaeun'

"Bts?? " 'tanye Jiera pelik lagi  😟'

"No not today!  Kau jangan banyak tanye lagi kang ade yang makan kasut sebelum makan nasi kang " 'marah Chaeun untuk elakkan soalan pelik dari Jiera. '

"Yela²" '😒bengang Jiera'

V pun terus masuk dan duduk sebelah Chaeun. (Means posisi seat belakang Jiera tepi tingkap tengah Chaeun V masuk terus duduk sebelah Chaeun.)
Chaeun yang terperanjat ade namja sebelah dia. Terus pandang namja tersebut.. Then namja tu pandang dia, si Chaeun terus buat  ✌ pada V.
V yang terpandang yeoja sebelah dia yang nmpak mcm happy virus tu dia terus senyum balik dan tunjukkan gigi 😁.

"I'm Kim Taehyung a. k. a  V . And you?" 'Intro V sambil tanye Chaeun'

"I'm aaaa.... " 'Chaeun tercenggang sampai lupa nama sendiri. '

***Chaeun pusing ke Jiera yang sedang menyorokkan kepalanya di langsir kereta. Sebab malu ramai lelaki yang dia tak kenal dalam kereta tu.

"Weii!!  Apee name aku? 😓" 'tanya Chaeun pada Jiera sbb lupa nama sendiri lepas tengok senyuman V yang mengancam'

"Park Chaeun "**ishh kau ni name sendiri pun lupa ** 'balas Jiera dgn perlahan'

***Chaeun pandang ke V balik

" Haa Park Chaeun!! 😀😀'jawab Chaeun '

"Ohh Chaeun! Kawan awak pulak?😊. 'Balas V sambil tunjuk ke Jiera. '

"Ohh dia name dia.. Ehh ape name kau? " 'tanye Chaeun  lagi ke Jiera '

"Chaeun!!! " 'marah Jiera dgn perlahan'

"Okok! Name dia Kim Jiera. " ' kata Chaeun pada V"

***Pada masa yang sama bts yang lain pun duduk di seat bahagian depan. Sementara sampai ke restoren untuk mereka breakfast V dan Chaeun saling mengenali sesama mereka. Tapi Jiera yang agak pemalu hanya menyorokkan kepalanya dibalik langsir.

Korang mesti pelik kenape tajuk part ni meat??  Kan???  😂😂 kalau nak tau cita yang lagi best jom bace lagi sambungan nyaa btw jgn lupa vote  😁😊

SORRY NOT TODAY💕Where stories live. Discover now