Simon is silly,
Raphael is aggressive one.
Simon feeling weird,
Raphael is denying to being in love.Maybe I came on too strong
Maybe I waited too long
Maybe I played my cards wrong
Oh just a little bit wrong
Baby, I apologise for it
Dive, Ed Sheeran.❀
Simon;
raphael ben aaSimon;
ben seninle görüşmek istiyorumRaphael;
nedenSimon;
bir nedeni yokRaphael;
tamam ama ben şehir de değilimSimon;
sorun değil bana konum at___________________________________
-----------
Simon'nın buraya gelmesi tahmin ettiğinden daha uzun sürmüştü ama işte burdaydı. Raphael'in attığı konuma yaklaştıklarında inmeye karar verdi ve taksiciye parasını verdikten sonra indi. Ardından nereye gideceğini bilmeden yürümeye başladı. Raphael'i aramak için telefonunu çıkarmıştı ki buna gerek kalmadan Onu karşısında buldu.
"Geç kaldın"
Haklıydı. Simon'da yolun bu kadar süreceğini tahmin etmemişti. Elinde ki telefonuna baktı. Saat o3:45'ti. "Haklısın, daha erken gelmeyi umuyordum"
Birlikte yürümeye başlamışlardı ve kimse konuşmuyordu. Simon bu sessizlikten hoşlanmamıştı. Raphael'i görmek için o kadar yol gelmişti ve ne söyleyeceğini bilmiyordu. Aklına ilk gelen şeyi sordu.
"Neden Los Angeles'tasın ?" Bunu sormak akıllıcaydı.
Raphael asıl bu soruyu kendisi ona sormak isterdi ama onun yerine sadece cevapladı.
"Yapılacak işlerim vardı"
Simon, başıyla onayladı. "Doğru ya, sonuçta önemli biri olmalısın"
Raphael Simon'a doğru dönüp ona anlamayarak baktı. Simon yine ne diyeceğini bilemeyerek saçmalıyordu. Bilemezdi de. Daha bu vampirlik işleri nasıl yürüyor bilmiyordu. "Yani burda da demek istedim" diye saçma bir şekilde ekledi. Saçmaladığının farkındaydı ve o yüzden elini yüzüne çarpmamak için kendini zor tutuyordu. O yüzden daha fazla konuşmamakta karar kıldı. Yaklaşık iki dakikanın ardından bu sefer sessizliği bozan Raphael oldu.
"Ne konuşmak istiyorsun ?"
Simon, bu soru karşısında ne diyeceğini bilemedi. Çünkü bir planı yoktu. "Hiç bir şey yani buraya o yüzden gelmedim"
bunun bir cevap olmasını bekliyordu.
Ama Raphael beklentiliydi o zaman neden geldiğini merak ediyordu. Simon'ın devam etmesini beklercesine ona baktı.
Simon bundan rahatsız olmuştu. İlla burda olmak için açıklama yapması mı gerekiyordu ? "Bana öyle bakma, bir sebebi yok sadece dışarda olmak istemedim" Raphael tatmin olmuşa benzemiyordu. Daha çok bir nedeni varmış ama Simon ona söylemiyormuş gibi bir hisse kapılmışdı. Ama Simon'dan bundan başka bir cevap alamazdı.çünkü Simon gerçekleri söylüyordu hatta kendiside neden şuan burda onunla olduğunu bilmiyordu. Raphael'in hala ona bakmaya devam ettiğini fark edince aniden durdu. Raphael'de onunla birlikte durunca sorar gözlerle ona baktı. Raphael suçunu itiraf ediyormuş gibi
"tamam bir şey söylemiyorum" dedi.
Bir süre daha yürürlerken gereksiz şeyler konuştular, Simon her zaman ki gibi bazen saçma cümleler kurdu ardında bunu yaptığından utandı ve Raphael'de onu daha fazla utandırmadan düzgün cevaplar vermeye çabaladı. Bu şekilde neredeyse karanlık sokaklarda bir saat geçirdiler. Raphael durduğunda ışıkları yolu aydınlatan şık bir otele geldiklerini ancak fark etmişti. "Gel"
Simon düşündü galiba Raphael bu otelde kalıyordu. Birlikte otelin lobisine girdiklerinde Simon konuşması gerektiğini hissetti. "Sen burda mı kalıyorsun?" Raphael yürümeye devam ederken başıyla onayladı. Asansörün önüne geldiklerinde durup Simon'a döndü. "Bu saate yola çıkarsan güneş doğmadan şehre yetişemezsin" Simon'nın aklına bu hiç gelmemişti şaşarımış bir şekilde kaşlarını kaldırdı. Güneşte kızarma fikri ona çok kötü gelmişti. "O yüzden bu gece burda kalmalısın" Simon, gözünün önüne gelen güneşten yanarken ki görüntüsünden kurtulmak için başını iki yana salladı. Sonra Raphael'in cevap beklediğini fark etti.
"Evet muhtemelen haklısın.."+bonus;