{Noëlle Blanc}
Hi ha coole kids
U: HAHAHAHAHAHAHA CASPER IS ZO GEWELDIG
Casper: Dank je sis
U: No problem
U: Maar zie ditU:
U: EENDJES
Casper: Ja maar Jezus, het zijn er echt veel
U: Ja, ik ga live, dit moeten we delen
Ik klik instagram aan en zet een livestream aan. 'Yo mensen! We zijn in het park en Casper heeft fix met eenden',zeg ik.
'Noe, kleine tip, praat Engels',zegt Casper. 'Ohja.' Ik herhaal wat ik net zei, maar dan in het engels.
Ik spring op een bankje en gooi met een hand wat brood naar de eenden. 'Nee rot op, dalijk worden het er nog meer',roept Casper dramatisch.
'Ik hou echt van je',zeg ik. 'Wat moet je?',vraagt Casper zuchtend. 'Niks, nou, ja, ticktes voor Shawn Mendes zou wel cool zijn, maar eigenlijk las ik gewoon wat de fans allemaal zeiden',lach ik en Casper gooit zijn handen in de lucht.
'Natuurlijk ben ik een Shawn fan en nee, ik heb nog nooit een concert van hem bij gewoond',beantwoord ik de vragen.
'KJOE AND EE IN HET PARK',roept Casper en rent heel snel naar het bankje toe. De eenden komen hem achter na.
'Oeh, iemand vraagt, waarom wij eigenlijk shit maken in het Engels',zeg ik. 'Dat komt, omdat, met Engels bereik je veel meer. Er zijn zo weinig mensen die Nederlands spreken, wat echt kut is, want Nederlands is de beste taal ever',legt Casper uit.
'Alle andere talen? Total disaster.' 'Casper, dat mag je niet zeggen',zeg ik en heb moeite met mijn lach in te houden.
'Nou en, ik deed het toch.'
--
HeyIk heb nog vijf minuten les
Ja
Dus
Joe!
JE LEEST
strangers; magcon
FanfictionAls Noëlle Blanc een verkeerde link krijgt toegestuurd, gaat er een hele andere wereld voor haar open. -- Dit boek bevat Old Magcon leden en text gesprekken. Tijdverschil bestaat niet. --