18

600 35 12
                                    

{Noëlle Blanc}

'We kunnen spin the bottle doen, maar dan anders',stel ik voor. We zitten buiten in de achtertuin en het begint te schemeren.

'Met truth or dare opdrachten.' Iedereen stemt in en ik haal een sevenup fles uit de schuur. 'Zonder drank, dat wel',roept mijn moeder vanaf binnen. Ik steek twee duimen op.

Ik sla Logan met de fles op zijn achterhoofd en plof in de kring. 'Casper begint',zeg ik en geef de fles. Hij draait hem en hij komt op Carter. 'Truth or dare',zegt hij.

'Truth',zegt Carter. 'Wat vind je van walvissen?',vraagt Casper. 'Cool.'

~x~

'Truth or dare, Noëlle',vraagt Noa. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Dare',mompel ik en gaap. 'Doe de bottle flip challenge, met je telefoon',zegt ze.

Ik gooi mijn telefoon in de lucht, in de hoop dat hij flipt, maar hij valt vol op de grond. 'Eh, kut',zeg ik schaapachtig.

Snel druk ik op de aanknop. 'Hij doet t nog',zeg ik en glimlach zwak. 'Er zit wel een huge barst in.'

'Truth or dare Cameron',zegt Logan. Blijkbaar zijn ze al verder gegaan. 'Dare',zegt hij. 'Gooi cola over degene links van je',zegt Logan.

'Haaah, das Casper',lach ik en Casper kijkt me dodelijk aan. Ik glimlach onschuldig en Cameron gooit cola over Casper.

'Sorry Casper',grijnst hij en Casper kijkt met gespleten ogen toe. 'Truth or dare, James',zegt hij. James kiest dare en moet het gras likken. Na ik weet niet hoeveel rondes, is Cameron weer aan de beurt.

'Cameron, kus Noëlle',zegt Noa grijnzend. 'Oh dat ben ik',zeg ik en kijk op.

Cameron komt dichterbij en drukt zachtjes zijn lippen op de mijne.

---

Haaaah

Ship

Joe!

strangers; magconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu