#The Magic Island

44 4 0
                                    

Jedna úžasná rodinná dovolenka.

Ale stratila všetko.

Kvôli obrovskej vlne.

Ani netušila, že má k surfovaniu vzťah pokiaľ nestretla jeho.

Tak slávneho, arogantného a krásneho.

Išiel tam zažiť dobrodružstvo na dva mesiace, s kamarátmi,bez papparazzov. Ale stretol ju.

Pomohol jej.

--------

"Justin!" s výkrikom som sa zasmiala a snažila sa mu z rúk vytrhnúť banány, kokos a ananás.

--------

"Hej, Jay, si tu?" hľadala som ho v svojej chatke, ktoré miesto dvier mali záclony a plachty.

"Baf!" zašepkal mi do ucha a jeho ruky sa obmotali okolo mojich bokov.

--------

"Načo tu máš tie bambusy?" nechápavo som zapišťala a pozerala mu do rúk.

"Spravíme ti aspoň jedny dvere!" nadšene vydýchol, "pokiaľ sa ku mne samozrejme nepresťahuješ. Čo bude o mesiac!"

--------

Liezli sme na kokosový strom. Zrazu sa mi pošmykla noha, a ja som spadla Jayovi pred tvár s hlasným zapišťaním.

"Hej," s chichotom zamrmlal a pohladil mi líce, "opatrne Skai."

Jeho tvár bola tak blízko, tak strašne blízko až som na krku cítila jeho dych.

"Okej," trhavo som zašepkala, keď svoju tvár naklonil k tej mojej a obtrel sa o moje pery.

"Nemôžeme!" rýchlo som sa odtiahla a znovu začala šplhať. Poznala som tu každú časť tohto lesu.

-------

Šľahačkou prešiel po mojich perách a potom ju oblízal. Chytil roztopenú čokoládu a jemne mi ju rozlial na telo. Sviečky stratili svoju žiaru a lupene ruží sa rozlietli všade po mojej 'izbe' ,hneď potom čo zafúkal vietor. Hrala len tichá romantická hudba a ozýval sa šum mora.

-------

Píšem to cez mobil. Návrh na túto story ma napadol ,pri reklame na Markíze na film : Surfistka.

Dúfam, že sa Vám to zapáči.

Lilly Collins as Skai Melissa Monroe.

Justin Bieber as himself.

A ďalší slávní kamaráti z Justinovho naozajstného života:).

Ospravedlňujem sa za chyby!

#COMINGSOONKde žijí příběhy. Začni objevovat