#20 Common Denominator

46 4 3
                                    

Posadnutá deväťnásťročná Belieberka už päť rokov, ktorá je z Maďarska a má na krku(zátylku) vytetované jedno meno. Viete ktoré? Meno Kidrauhl.  Áno, hovorím o sebe.

Vždy som si sľúbila, že ak budem mať možnosť vidieť ho, aj keď na chvíľu, tak možnosť nepremeškám.

Tak sa aj stalo.

V ušiach mi začala hrať pieseň. Pieseň z čias, keď nosil svoj slávny hairflip.

With you, with you.

I wish we had another time, I wish we had another place.

Now Romeo and Juliet, bet they never felt the way we felt.

Nie som typ, ktorý fňuká za starým Justinom. Je to Kidrauhl, je len vyšší.

Ja len rada spomínam na najtesnejšie začiatky.

V tom som uvidela obrovskú halu a pred ňou obrovské množstvo dievčat s transparetmi, kde bolo všade meno Justin Bieber, Justin Drew Bieber, Kidrauhl's Our Hero a podobné.

V nátlaku potešenia som vytrhla slúchatká z mojich uší a dychtivo čakala ,kým otec zaparkuje. Adriane a Laure vedľa mňa som potlačila ruky a usmiala sa na nich. Tri najlepšie kamarátky, ktoré si idú splniť sen.

-----

Ochrankári nás hodil pred fotoaparát a za naším chrbtom bol obrovský plakát, na ktorom sa všade týčilo Meet &  GREET. with Justin Bieber.

Lauru hodili na druhú stranu po Justinovom boku. Mňa hodili priamo k nemu a Adrianu vedľa mňa.

Ak budem mať možnosť vidieť ho, aj keď na chvíľu, tak možnosť nepremeškám. spomenula som si na svoju vetu. V očiach sa mi začali vytvárať slzy a rýchlo začali tiecť po lící smerom dole. Zapozerala som sa naňho. Toto je on. Môj hrdina. Môj princ. Ten čo vytvoril najväčšiu rodinu. Ten ,kvôli ktorému bojujem. 

Môj hrdina Kidruahl.

S úsmevom som naňho pozerala a ani som si neuvedomila, že som pri ňom. Že sa ma dotýkal. Videla som jeho úsmev. Jeho oči. Jeho tetovania. Ja som ho videla.

Ani neviem ako sa to stalo, ale objímala som sa s Adrianou a Laurou zároveň pri nejakých dverách, ale ešte stále som ho mala na dohľade.

"Nemôžem tomu uveriť. Bože," tiekli mi slzy a vzlykala som.

"On sa ma dotýkal, panebože," zosypala som sa na plece Adriany.

S úsmevom som plakala a nedokázala prestať.

Koncert

"So guys, my girls," začal a sadol si na schody. Boli sme v druhej rade a to bola naša výhoda.

 Po aréne sa ozvala hlasný vreskot , z ktorého sme  nemohlli byť vynechané.

 "Aww, guys, you gotta be quiet," začal a sála sa utíšila.

"Me plus you," zašepkal do mikrofónu a prišla som o ušné bubienky spolu aj s ostnanými.

"Oh, no!" postavil sa zo schodov a my sme všetci spozorneli a utíšili sa. Pozrel sa na nás a začal smiať.

"I didn't want sing this song," skrivil pery, "you cannot help me? How's staring my first song?" luskol prstami a robil sa ,že rozmýšľa.

Keď už sme sa nadýchli,že začneme spievať zdvihol ukazovák a povedal : "Quieet, guys."

"Yeah, I know," zamrmlal po chvíľi a robil sa, že na to došiel.

"Dan, can you give me the guitar?" pozrel na Dana ,ktorý mu podal gitaru. Párkrát zabrnkal a začal.

"Shht," začal.

"Just a fraction of your love, fills in the year,hmm,"  začal bez gitary.

"Sing with me, again," povedal a začal hrať na gitare, no nie veľmi hlasno.

"Justin a fraction of your love, fills in the year, hmm,

and I fall in love with you,all over again, uuhh,

you're the light that feeds the sun, in my world,

I'd face a thousand years of pain for my giiiirl,"  teraz už s ním spieval každý, len ja nie. Srdce mi vynechalo úder.

Keď spieval po toľkých rokov, priamo na koncerte, kde som bola ja, svoju prvú pieseň. Keď ju spieval po toľkých zmenách. Keď sa vám pred očami objavuje váš začiatok a každá chvíľa s ním, dokázali by ste spievať?

Na perách sa mi z neviem akého dvôvodu začal objavovať úsmev a znova mi kvapkali slzy. Slzy šťastia a hrdosti. Užívala som si pohľad naňho ,počas toho ako som ho natáčala. To ako spieval. Užíval si to. Pozeral do publika. Ruku mal na srdci.

Krása. Počula som ako už spieval len on a jeho pohľad zastavil na mne s úsmevom. Hodnú chvíľu (asi jednu celú strofu piesne) mi pozeral do očí a usmieval sa s rukou na srdci a potom odvrátil zrak inde.

"Sing guys!" zakričal odložil gitaru a postavil sa.

"I don't wanna go back,

just to being one half of the equation,

do you understand ,what I'm sayn'?

Girl, without you I'm lost,

can't face this compus at heart,

between me and love,

you're the common denominator. "

Moje meno je Cailin Russo a týmto začína môj príbeh.

Viem, že Cailin z Maďarska nie je, ale ....mne sa to tak páči:) Vypočujte si odkaz, ktorý je v komentári. Myslím ,že vás to doženie k slzám♥

#COMINGSOONKde žijí příběhy. Začni objevovat