-Da-mi drumul... te rog! soptea in continuu fata din fata mea, lacrimi udandu-i obrajii.
Nu ii raspund, dar ma apropii de ea. Ma aplec, acum fiind la acelasi nivel cu fata ei, si o prind de mainile legate. Fiecare suspin pe care-l varsa imi incanta urechile. Tresare cand vede ca imi apropii cutitul de fata ei, urmarind usor linia maxilarului, pana sub barbie. Ii ridic fata cu varful ce lucea in lumina veiozei de pe noptiera. Un ranjet se modeleaza pe fata mea.
-Te rog... te implor, nu ma omori! continua aceasta, printre sughituri.
Ma apropii usor de ea. De urechea ei. Respira sacadat, inima batandu-i tare. Surad, ceea ce o face sa tresara. Mana in care aveam cutitul coboara pana la abdomenul fetei.
-Daca nu o fac eu, o va face altcineva. Cineva care nu prea imi e simpatic. ii raspund, vocea mea auzindu-se in urechea ei, dar si in camera, chiar daca a fost o soapta.
Nu mai astept sa zica ceva. Cutitul fiind deja in stomacul ei, facand-o sa scuipe sange. Am scos cutitul, injunghiind-o iar, si iar, si iar. Sangele ei aflandu-se acum pe mine. M-am ridicat in picioare, luand cadavrul si punandu-l pe pat, incepand sa o pregatesc de urmatoare vizita.
-Acum, sa-i lasam un mesaj vizitatorului tau... Cassandra. spun si imi inmoi mana dreapta in sangele fetei de pe pat, incepand sa scriu pe perete, razand haotic, distrugand linistea mortuala ce s-a lasat acum cateva minute.
"Ti-am furat victima, asa cum mi-ai furat tu familia. Cum mi-ai furat mama, tatal... dar in special pe fratele meu. Vreau sa iti multumesc pentru ca mi-ai oferit ura si razbunarea care te vor distruge. Te voi vana ca pe un caine. O sa ajungi cum a ajuns si familia mea... mort.
Cu multa ura,
Ucigasul tau."
CITEȘTI
I'll revenger... or not
Short Story"Ti-am furat victima, asa cum mi-ai furat tu familia. Cum mi-ai furat mama, tatal... dar in special pe fratele meu. Vreau sa iti multumesc pentru ca mi-ai oferit ura si razbunarea care te vor distruge. Te voi vana ca pe un caine. O sa ajungi cum a a...