Sarisem gardul. Era noapte, deci nimeni nu va afla ca am fost aici. Ma indrept spre copacul de langa casa, stiind deja unde se afla, deoarece stiam mult prea bine curtea asta. Am atins scoarta dura a stejarului batran, incepand sa ma catar pana in varf, indreptandu-ma inspre cea mai apropiata creanga de langa casa.
-Hm... exact cum ma asteptam. spun, ranjind cand vad ca lumina de la etaj este aprinsa. Relaxeaza-te cat mai poti, Cassandra. continui lingand lama rece a cutitului.
Ma indrept catre fereasta. Era deschisa. Se pare ca ea vrea sa imi usureze munca. O deschid cat sa pot intra in camera.
-Ce nai-... . dar nu mai reusesc sa termin.
Camera era plina de sange, podeaua avand deja o balta mare, dar subtire, de sange, reusind deja sa ma manjesc cu nectarul ce curge victimelor prin vene, fara ca macar sa fac nimic. Uitandu-ma mai bine vad cum una din draperii este aruncata pe jos, iar cealalta este sfasiata. Am vrut sa ma deplasez, dar am calcat pe ceva. Ma aplec si il ridic. Era un ursulet de plus auriu, acum fiind murdarit de sange si se pare ca a fost si transat, umplutura fiind pe o parte din podea. Tablourile erau sfasiate, iar peretii scrijeliti.
Sangele este cald, inca se simte. Cel de pe pereti deabia acum uscandu-se. Imi rotesc ochii prin camera, ajungand sa privesc patul. Cassandra era intisa pe el, in rochia de noapte, de satin negru, acum uda si lipicioasa de la sangele ce inca curge siroaie pe pat. Mainile le avea legate, iar pleoapele si gura ii erau cusute. Pe partile corpului neacoperite de material avea taieturi mari, adanci, deasemenea iar cusute. A fost injunghiata. Priveam o opera, dar care nu era creata de mine. Cineva a indraznit sa se bage peste mine si prada mea.
Imi intorc capul spre peretele de la capul patului. Era slab luminat, dar se distingea ceva. Era un mesaj, scris cu... sange. Cel sau cea care a fost aici ii place sa ma copieze.
-La dracu'! spun si lovesc peretele.
* * *
Trantesc usa cu picorul de perete. Intru in casa nervos, calcand apasat. Aveam nervii intinsi la maxim.
-Aah! rabufnesc si arunc cutitul, acesta se infige in tabloul din fata mea, miscandu-se in stanga si in dreapta.
Respiratia mi se accelereaza. L-as distruge imediat pe imbeciulul ala. L-as tortura in cele mai rele chinuri posibile. Nu stie ce pot. Nu imi pasa mie de Cassandra, dar ma sfideaza prea mult cand isi face sperante ca ma va omori. Cat de idiot si fraier ma crede incat sa ma las distrus de el?
Ma deplasam pana la cutit. Mergeam cocosat, cu minile moi pe langa corp, tarand picioarele pe parchetul rece. Pun mana pe manerul armei, un ras psihopatic ma stapaneste. Incep cu un mic chicot, dupa care sa rad incontrolabil, umerii tresarindu-mi si rasul sa imi rasune cu ecou in casa. Imi scot cutitul din perete si imi las capul pe spate, inca razand, privind tavanul vechi.
-Daca pustiul asta cede ca ma poate omori... se inseala amarnic. spun si sfasii sparatul canapelei de langa mine cu o singura miscare. O sa isi doreasca sa nu ma fi cautat. continui, incepand sa rad iar, mai haotic si mai incontrolabil.
--------------------------------------------------------------------------------
Asa, dupa cum vedeti am inceput o carte. Pe asta o am chiar foarte bine conturata in minte. Daca v-ati dat seama pana acum, acel proolog, ca sa ii zic asa, si primul capitol au fost povestite de personaje diferit. Primul, de cel care il ameninta pe criminal, iar cel de-al doilea de catre criminal. As vrea sa va dati cu parerea despre ce va fi povestea. Nu prea am vazut carti cu subiectul asta pe Wattpad-ul romanesc. Ma intreb, v-ati dat seama cine sunt cele doua personaje? Sau macar unu' din ele?
As vrea pareri pana aici... mna, nu stiu ce sa zic, e captivant? Macar va stranit interesul cat de cat? Oricum, cred ca deja v-am plictisit... XD
CITEȘTI
I'll revenger... or not
Storie brevi"Ti-am furat victima, asa cum mi-ai furat tu familia. Cum mi-ai furat mama, tatal... dar in special pe fratele meu. Vreau sa iti multumesc pentru ca mi-ai oferit ura si razbunarea care te vor distruge. Te voi vana ca pe un caine. O sa ajungi cum a a...