~~1~~

170 16 2
                                    

Ir sveiki štai mano naujas ff. Šįkart rašau su Jimin . Tikiuosi patiks , gero skaitimo ❤❤ 

Rytas 6.00

Saulės spinduliai krenta man į akis. Matyt šiandieninė diena bus graži , saulėta.

Skamba žadintuvas , aš pasitempus išjungiau žadintuvo garsą , ox kaip jis spėjo man atsibosti.

Aš atsistoju basomis kojomis ant grindų ir einu vonios link. Išplaudama veidą , dantys aš einu rengtis savo įprastus drabužius, kaip džinsai , bliuzelę ir ant viršaus megztinį , kad nesušalčiau.

Išeidama iš savo kambario matau , pamotę ji gyvena su mumis jau 2 metus ir tikrai jau spėjau prie jos priprasti . Aišku kai kada man taip trūksta savo tikrosios mamos , bet jos nėra ji pati mane paliko.

Belipdama apačion , aš užuodžiau labai skanų kvapą. Mm , blyneliai su džemu.

"Labas rytas mieloji" , kaip visada pabučiavo mane kakton Park Yurim. Aš tik šyptelėjau.

"Labas rytas" atsakiau aš.

Mes atsisėdome prie stalo ir pradėjome valgyti blynelius. Kai suvalgydami viską kas buvo padėta mano lėkštėje aš pasižiūrėjau į laikrodį ir supratau , jog labai vieloju. Velnias.

Ačiū už pusryčius , man metas“ . Aš išbėgau iš virtuvės nepamiršdama kuprinės ir išlėkiau mokykon.

Pasijungus dainą aš įjungiau vos nepilnu garsu , man patinka negirdėti nieko aplinkui . Man patinka tai kas skamba ausyse.

Aš atėjus prie stotelės laukiau, savo autobuso. Jis vėluoja. Kai praėjo 4 minutės , aš pagaliau pamačiau jį ir pribėgau kuo arčiau , kad galėčiau įlipti pirma. Padavus bilietą vairuotojui jis mane praleido ir pagaliau sėdau į vietą.

Atvažiuodama į man reikiančia stotelę aš pradėjau bėgti mokyklos pusėn , nemėgstu vėluoti. Kai aš buvau jau įėjus į mokyklą , mane staigiai sustabdė Park Jimin. Nejaugi ko jam po velniais reikia iš manęs. Aš norėjau paimti savo ranką  bet tas idiotas suspaudė ją smarkiau.

" Man skauda , paleisk mano ranką " . Pasakiau aš.

"Kas man už tai? " . Argi ne idiotas?

" Nieko, man į pamoką reikia!" vis traukiau aš savo ranką į save.
Jis neišlaikęs matyt mano pasipriešinimo , prirėmė mane prie sienos.

„ Ei , būk atsargesnė , kol kas aš geras , bet dar kartą tai pasikartos ir tu busi nubausta. „ tarė jis. Ir palikęs mane viena išėjo į kitą pusę.

Aishh, kaip aš jo nekenčiu , kvailys. Aš greit atsigavus nubėgau į pamoką.

Biologija

" Lisa " pakvietė mane mokytoja.

"Taip?" atsistojau aš.

" pasiliksi šiandien klasėje ir turėsi ją išvalyti , čia bausmė už tai , kad vėluoji. "

" gerai " aš nuleidau galvą. Dabar suprantat , kodėl nemėgstu vėluoti. Nes šitą žiurkė pastoviai man liepia tvarkyti šitą nelemtą klasę.

Aš atsisėdau vieton ir pradėjau toliau rašytis užduotis.

Pasibaigus pamokoms.

Aš Užėjau į klasę , pasidėjau kuprinę ir pradėjau valyti lentą. Aš negalėjau pasiekti viršaus , ir pasistačiau kėdę , kad galėčiau išvalyti viršūnę.

Jimin P.O.V

Ax , aš žinojau , kad Lisa liks po pamokų , nes žinojau jog biologijos mokytoja ją vis tiek paliks po pamokų.

Aš užėjau į kabinetą , ir pamačiau Lisa stovinčia ant kėdės . Aš priėjęs arčiau apsilaižiau nudžiūvusias lūpas.

Iš apačios vaizdas tikrai labai geras. Bet neilgam , ji atsisuko ir matyt nugando mane pamačiusi ir atsistojo ant kėdės krašto ir pradėjo kristi...

Lisa P.O.V.

Kai aš pamačiau Jiminą , aš išsigandau ir atsistojau ant kėdės krašto , bet  neišlaikiau ir pradėjau kristi. Galvojau jau teks „pasibučiuoti“ su grindimis jeigu ne tvirtos rankos ant mano liemens.

Štai tokia trumpa neilga pirmoji mano naujo ff pradžia , labai tikiuosi jog patiks. Ačiū , už dėmesi!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

( ● ▪ ● )
________

Jimin :

Jimin :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lisa:

Lisa:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Įsimylėjau į idiotą.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz