Treizeci si trei

704 62 0
                                    

      Mergeam de o ora.Afară era întuneric iar eu nu vedeam nimic.
—Mai avem mult?
Nu mi-a răspuns la întrebare.Peste 5 minute a oprit masina în fața plăjii și și-a îndreptat privirea spre mine.
—Acum am ajuns.
Am ieșit amândoi din mașină.A scos ceva din portbagaj.Un coș de picnic?
—Tu ai plănuit asta dinainte?
—Ceva de genul.
Am coborât treptele ce duceau spre mare.Pantofii pe care oricum nu îi suportam au rămas în masina.
—Sper că nu ești vegetariană.
Mi-a spus acesta când a pus pătura pe nisip.
    —. Nu,nu sunt.
Ne-am Așezat.Era 12,era întuneric bezna,singura lumina era produsă de felinarele din jur.
A scos mâncarea.Erau sandwich-uri,salate,sucuri și o grămada de chestii pe care nu le-am gustat in viața mea.
    —Tatăl meu e portughez,sunt niște specifice din Portugalia.
     —M-ai lămurit.
   Îmi placea să îmi petrec timpul cu el.Îl analizam mai atent.Arata așa de bine in lumina felinarelor.
   A aflat multe lucruri despre mine așa cum am aflat și eu despre el.Niciodata nu m-am simit așa bine în prezența unei persoane.
    —Ce ai zice dacă te-as arunca în apă?
    —Probabil nu as zice nimic.Te-as bate direct.
    —Merită.
  M-a luat pe sus,în ciuda protestelor mele și m-a aruncat direct în apă.
   —Nu cred că ai făcut asta!
El doar râdea.L-am tras și pe el,acesta căzând.
Acum venise rândul meu sa rad.
Am ieșit și a adus doua prosoape.
După ce m-am sters bine,m-am lăsat pe spate pe pătura.Cerul era plin de stele în seara asta.Shawn mi-a urmat exemplul.
   —Ești diferită Elizabeth.Știai asta?
   —Mi s-a mai spus.
   —Nu diferită în sensul rau.Mie îmi placi.Îmi place că îți lipsește normalul ăla de fată care se machiază toată ziua,că nu îți e frică de ce vor spune alți de ținuta ta.Îmi place umorul tău,chiar și când spui Glume proaste.
Rămăsesem mască.El chiar a spus asta?
  —Și eu te plac.i-am spus sincer.Îmi place vocea ta,îmi place pasiunea pe care o pui când Cânți,imi plac glumele tale...Îmi placi tu.
   —Asta a fost ca un film clișeic.
   —Ai dreptate,doar că nu e apusul,e 1 noaptea.
   —Asta nu mai contează.

His picture (s.m)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum