Cincizeci

515 47 2
                                    

  Am discutat cu părinții mei.Nu aveau nici o problema cu mutarea.In fond,eram majora.Nu imi puteau interzice.
  Întrucât era sâmbătă,Shawn m-a luat de acasa și m-a dus la apartament.Era la ultimul etaj dintr-un bloc înalt.Avea privirea la ocean.Iubeam oceanul și el stia lucrul ăsta.
 
Era destul de spațios,poate chiar prea spatios pentru 2 persoane.
—Ce zici sa vopsim o camera in albastru deschis!?
—Facem cum vrei tu.
Am plecat spre un magazin de textile.Am cumpărat doua găleți mari de vopsea albastră.Iubeam culoarea aia.

Când am ajuns la apartament,ne-am pus niște salopete și am început sa vopsim.
După câteva ore,aproape terminasem.
  —Liz?
  —Da,Shawn?
  —Cred ca mi-a intrat ceva in ochi.Poti te rog sa vi sa te uiti?
Mi-a spus acesta și l-am văzut dându-și mănușa jos și punându-și mana la ochi.
Mi-am aruncat mănușa și am mers sa vad.
I-am luat fata intr-o palma și cu cealaltă mana m-am uitat la ochiul lui.Nu am apucat sa ma uit prea mult deoarece mana lui m-a murdărit pe nas cu vopsea.
—Shawn!
Doar râdea.
—Te prinde culoarea.
Am luat și eu niște vopsea și l-am murdărit pe obraz.
—Și pe tine.Cred ca ar trebui sa te mai dau cu putina.
Nu am apucat sa mai iau pentru ca m-a luat pe sus și m-a sarutat.
O camera era gata.Maine mergeam sa alegem mobila.

His picture (s.m)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum